Тайм-менеджмент, або як управляти своїм часом

Ти ніколи нічого не встигаєш? 24 години на добу – для тебе мало? Тоді цей пост для тебе! 

10 порад як управляти своїм часом:

1.Знайди свої хронофаги

Хронафаги – це речі або навіть люди, які “поїдають” наш час. Щоб визначити їх і поборотися з ними, почни вести хронометраж дня – просто запиши все, що ти робиш за весь день. І тоді ти зрозумієш, на що йде твій дорогоцінний час, що треба робити обов’язково, а на що не варто звертати увагу.

2. Не збирай важливі справи

Кожен день починай із того, що розставляй пріоритети. І спершу роби найголовніші та найпотрібніші справи. Не відкладай їх на потім, відволікаючись на дрібниці, адже може так вийти, що ти весь час витратиш на дрібниці, а важлива справа так і залишиться не розпочатою. 

3. Розбий велику справу на частини

Так її значно простіше зробити. Окресли план, розпиши по днях, і неухильно дотримуйся цього плану, щодня виконуючи частину важливої справи.

4. Скажи “ні” записочкам

Різні паперові записки, візитні картки, блокноти з’їдають наш час. Всі дані та контакти одразу вбивай у свій блокнот у комп’ютері або телефоні. А непотрібні записочки одразу викидай. Адже в електронному вигляді інформацією значно простіше користуватися. 

ImageImage

5. Наводь порядок, але не довго

Дуже важливо, щоб на робочому столі був порядок, тому щодня приділяй цьому питанню хвилин 10. Адже дуже важливо, щоб наведення порядку не займало надто багато часу.

6. Шукай помічників

Серед допоміжних засобів з управління часу – електронна пошта, гугл-календар, записна книжка, смартфон, айфон або інші різні корисні програми. 

7. Не перевіряй електронну пошту часто

Ця справа з’їдає дуже багато часу, особливо якщо ти листуєшся в друзями та близькими. Встанови правильні фільтри для листів, щоб повідомлення розподілялися по окремих папках.

8. Делегуй доручення

Якщо ти керівник, не намагайся виконати всю роботу сама. Розділяй повноваження і передавай відповідальні завдання співробітникам.

9. Навчай підлеглих управляти часом

Розкажи друзям, колегам і партнерам про те, як треба управляти своїм часом. Влаштуй серед підлеглих змагання, наприклад, хто найбільше встигне за день. Адже ти як керівник залежиш від них, і якщо вони будуть погано організовані, це позначиться і на твоїй роботі.

10. Люби себе та свій час

Це найголовніше кредо в тайм-менеджменті – любити себе і свій час. Навіть якщо тобі вдалося знайти всього 10 хвилин, похвали себе навіть за це, адже це вже досягнення. Згодом ти зможеш “одержати” півгодини вільного часу. Тож хвали себе й удосконалюйся далі! 

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s