Якщо Ви захворіли!

Привіт усім, хто мене читає! 🙂 Сподіваюся, Вас з часом буде все більше. Але зараз не про це. Надворі літо, а я захворіла. Дуже вчасно. Отже, якщо Ви також раптом захворіли, а часу на це ну зовсім обмаль, то читайте і запам’ятовуйте!

Для початку найкращим способом вилікуватись є лягти в ліжко, запастися ковдрами, гарячим чаєм з лимоном і просто лежіть. Поставте біля себе все необхідне, щоб не потрібно було нікуди вставати. 

Далі залежно від симптомів. Якщо у Вас болить горло, то хорошими способами вважаються полоскання, спрей, але я особисто всього цього не люблю. Мені дуже сподобались таблеточки Декатилен. Їх потрібно розсмоктувати щодві години. До речі, доволі смачні, ментолові. Також тепле молоко з медом. Хоча я зовсім не фан молока, але зараз воно круто допомагає. 

Якщо у Вас захворів ніс. Не можете дихати, спати, все навколо дратує спробуйте спрей для носа. Це не краплі і це не так страшно. Я перевіряла 😉 Тільки не беріть нокспрей. Він то можливо і лікує, але ефекту я не відчуваю щодного. І те, що я майже не спала цієї ночі, ще один аргумент. Доволі крутий спрей – це Отривін з ментолом. Рекомендую! 

Щодо кашлю, то можу сказати, що все це комплексно має допомогти. Ну ще можете купити якісь таблетки чи сироп. Хто що любить. 

Ну ось ніби і все, що можу сказати з цього приводу. Наостанок скажу будьте здорові і не хворійте! 🙂

Image

2 comments

  1. vrubli · Червень 12, 2013

    Цими днями і сама вживаю “Декатилен” 🙂
    Бажаю здоров’я!

    • sofiykasblog · Червень 13, 2013

      Дякую!:) Так непогана штука від горла:) Але не завжди допомагає, на жаль:(

Залишити відповідь

