Що для мене блог?

Давно хотіла щось таке написати. Я якось не часто задумуюсь, що для мене цей блог. Я до останнього не вірила, що зможу довго протриматися, і щось тут писати часто. Не скажу, що мої пости є систематичними, але вони є і продовжують рости. Я не хочу придумувати якусь конкретну тему, я пишу про себе і про все-все-все. 

Я хочу відобразити тут більшу частину свого життя. Особисто мені це було б цікаво читати. Я не люблю блогів, де лише одні фото з купою одягу, але і сам текст теж не дуже весело. Я хочу своєрідний мікс. Я просто хочу писати про те, що цікаво мені, і, можливо, знайду тут своїх однодумців. Якщо мені цікаво буде постити свій новий одяг, я буду це робити. А якщо забажаю оприлюднити свою нову статтю, я це також зроблю. 

Сподіваюся, що хтось вподобає собі цю маленьку сторінку в великій павутині. Буду рада бачити всіх 🙂

Image

 

Про своє творіння роздумувала Софійка! 🙂

Залишити відповідь

