І я про це напишу!

Сьогодні хочу просто написати про свій день. Нічого потрібного, важливого.

До речі, не знаю як в кого, а в нас сьогодні видався надзвичайно спекотний день. Але навіть попри це, я все-таки вибралася до Львова. Давно я шукала для себе якесь платтячко. Ну аж ніяк не могла собі нічого вартісного підібрати. Аж ось лише сьогодні у магазинчику Pink я знайшла його! Як тільки одягнуся зроблю фото, то обов’язково зроблю пост.

А ще я вже готуюся до моря. Сьогодні купила яскраво-кисло-лимонний купальник. Також трохи пізніше зроблю фото.

Ну і ще я нарешті повнолітня! А це означає, що я можу навчатися кермувати і нарешті отримати довгоочікувані права. І сьогодні я також ходила на заняття. Це дуже цікаво. Хоча практичні заняття скажу Вам набагато цікавіші!

Ну і наприкінці дня я просто дивлюся “Ревізор” на Новому каналі. Скажу Вам, що Ольга Фреймут трішечки починає діяти мені на нерви. А Ви як вважаєте? Яке Ваше ставлення?

І в четвер в мене останній екзамен. Завершальний. Кінець сесії. А там практика… Коротше кажучи, побажайте мені удачі!

Чекаю коментарів!

З Вами була Софійка 🙂

ImageImage

Залишити відповідь

