Зі сльозами на очах…

Ось і закінчився перший курс. Останній екзамен здано. Заліковки давно лежать в деканаті. І ми почали роз’їжджатися на літо. Все якось так швидко закінчилося. І тепер треба тільки прощатися. На очах – сльози, на душі – якось так тяжко. Ніколи не думала, що я така сентиментальна.

Ми вчора вирішили наостанок піти в кіно, на суші і тірамісу. Пішли на прем’єру мультфільму “Монстри на канікулах”. Крутий мультфільм, між іншим.

Потім замовили суші. З лососем, напевне, найсмачніші для мене. А от тірамісу мені не дуже сподобалося. Якесь не для мене. Ну й нехай. Ну і ввечері їли полуничку. Смакота!

Ну от і знову на мене напали спогади. Пригадується перший день на квартирі. Ранок, коли у нас з посуду тільки чайник був. Як ми раділи, коли нарешті її знайшли. Скільки часу і зусиль ми приклали для її пошуків. Скільки часу ми пробули у Львові. Це було рівно рік тому. Час так швидко пролетів. А зараз просто сиджу і лише згадую-згадую.

Друзям присвячується, ваша Софійка!

Люблю Вас! На фото я, моя Настя і мій коханий Ігор!

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

hdtg8iJNB9o KDFXwf6T1wg kFy9kO0YjBc mZLu5gvEeRs wH1D_rJSlvQ

Залишити відповідь

