27 фактів про мене :)

Давно хотіла щось таке написати. Я, звичайно, ще не крутий блогер, але все ж:) . може, комусь буде цікаво почитати щось про мене. Отже, почнемо.

  1. Мене звуть Софія( Софійка, Соня, Софа, Софійчик кому як зручно), мені 18 і я майбутній журналіст. Це, якщо дуже коротко хто я і чим займаюся.
  2. Я брюнетка. Ніколи не фарбувалася. Так, це мій природній колір. І я поки не збираюся його змінювати.   Image
  3. Вже скоро 3 роки, як я захопилася журналістикою. Я впродовж цих 3 років я щось завжди пишу. Починала з поезії, потім проза і тепер статті та пости в блозі.
  4. Я веду свій блог з лютого( як ви можете побачити з архівів). Але свій перший-перший блог я завела ще в 2010 році. Та я його загубила десь в просторах Інтернету. Шкода(
  5. В мене є хлопець, якого я дуже-дуже люблю. Ми з ним разом вже 2 з половиною роки. Як швидко час біжить!      Image
  6. Я меломан. Але часто про це забуваю. Я слухаю майже все. Крім шансону. Інколи люблю навіть реп.
  7. Майже 6 років займалася танцями. Досі обожнюю бальні танці. Улюбленим танцем була і залишається румба.
  8. Закінчила музичну школу на відмінно по класу скрипки.
  9. Рік займалася вокалом. Після цього зрозуміла, що велика сцена мені не пасує 🙂
  10. Люблю фотографувати. Але я лише аматор. Фото для себе, друзів, блогу. Більше – ні.
  11. Люблю читати і пишаюся цим! Читаю, коли маю час.
  12. Я соня. Справжня. А ще сова. Я люблю спати. Вставати зранку для мене просто мука.
  13. Люблю ніч, але тоді я трохи інша стаю. Сентиментальніша і спогади на мене накидаються.
  14. Люблю Львів. Його вузенькі вулички в центрі мене заворожують.  Image
  15. Люблю побути сама, але недовго. Добре, коли знаєш, що хтось десь там поруч.
  16. Я є в дуже багатьох соцмережах. Це дуже важливо для журналіста.
  17. Я активний учасник громадської організації «Молодь за зміни».
  18. Мені цікаво все: від автівок до комп’ютерної техніки чи програмування.
  19. Моя мрія – це Нью-Йорк. Я хочу погуляти тими вулицями. Побачити ті жовті таксі. І мільйони людей, які бігають навколо. Центральний парк і все інше. Це моя мрія. І я дуже хочу туди.    Image
  20. Я люблю своїх друзів. Але лише тих справжніх, а не тих, кому я друг за потребою. Не люблю лицемірних людей.  ImageImage
  21. Люблю читати різні блоги.
  22. Обожнюю серіал «Друзі». Вони найкращі! Інколи навіть заздрю їм. ImageImage
  23. Я не можу спокійно дивитися на те, що робиться в нашій країні. Я політично активна людина. Мені не байдуже. І я вірю, що нас багато.
  24. Я люблю свою мову і не хочу, і не буду розмовляти чужою. В своїй державі я хочу чути українську. Це важливо!
  25. Я люблю літо і зиму. І не надто люблю оцих переходів між ними. Коли ні се, ні те.
  26. Я не люблю носити макіяж. Я малююсь дуже рідко і лише, коли маю настрій для цього.
  27. І наостанок. Я люблю бути десь за межами дому. Але і побути дома я теж люблю. Всього і міру.

Ну от ніби і все. Перша порція одкровення. Можливо, я щось забула чи пропустила, то обов’язково напишу згодом. А, якщо Вас щось цікавить, то пишіть в коментарях. Мені справді важлива Ваша думка!

Завжди Ваша, Софійка! 🙂

Залишити відповідь

