Практика І День 1

Нарешті мій перший день практики настав! Впринципі все йшло доволі добре і навіть хвилююче. Зранку, до речі, таке сонце було ясне. 

Вирішила сьогодні заздалегідь вийти на зупинку, бо куди точно мені треба їхати я знала лише по карті. Ну нарешті через хвилин 10 приїхала моя маршрутка. Їхала я дуже довго, бо всюди дороги перекриті і довелося об’їжджати.  Але я таки знайшла потрібну мені адресу. Проте, не все так просто. Ще хвилин 5 я шукала потрібний кабінет. Але все вже позаду і я таки потрапила в редакцію!

Перший день почався зі знайомства, контактів і всього такого. Також мені дали декілька завдань. 

Тому продовжу ними займатися! До зустрічі всім!:)

На практиці була Софійка! 🙂

 

Залишити відповідь

