Практика І День 3

Третій день практики почався дуже і дуже круто. Цього дня в мене не було заплановано нічого надзвичайного, тому в мене було доволі  часу, щоб підготуватися до наступної події чи просто відпочити і зробити те, що давно вже запланувала.

 Я поїхала погуляла, почитала книжку і все таке. Ну і перш за все  я нарешті виспалася. Не дуже добре, але все ж краще, ніж попередні дні.

Ну почнемо зранку. Я прокинулася вранці, а точніше вже ближче до обіду. Чай, який я так люблю пити вранці, і не завжди маю час, щоб виконати цей свій ранковий ритуал. Наступний ранковий ритуал – це прибирання квартири було. Не надто приємний, але також може бути.

Взялася за книжку і трохи готувалася до наступної події.

Тому зустрінемось пізніше! 

Залишити відповідь

