Практика І День 4

Який це був насичений день! Зранку встала я вчасно, навіть я б сказала завчасу. Швиденько випила чаю і побігла на маршрутку. У Львові зараз просто страшно. Особливо в центрі. Все перекрито, дістатися центральних частин міста дуже і дуже важко. Ну застрягла я в корку. Довелося йти пішки. А біля Арсеналу мене чекав бус, який мав завести всіх журналістів на цю подію( деталі про подію в наступному пості).

Потім я довго не могла знайти цей бус. Але 5 хвилин пошуків таки дав результат – і ось я вже їду на вулицю Миколайчука.

Ми прийшли, взяли всі потрібні інтерв’ю і нарешті почалася акція «Зроби собі цікаво!». Про це та інше я також напишу згодом. Все добре закінчилося і ми повернулися до центру. Тоді додому. А там – нема світла! Ну і, звісно, Інтернету також. Як написати новину? Як її скинути? Пішла я в Інтернет-кафе. Word там не було, тому довелося писати все просто в листі.  І, до речі, новину кинули без жодної редакції. Я дуже задоволена!

Потім, щоб розвіятися, ми пішли гуляти, фотографувалися і їли смачнюче морозиво. Класний був день.

До зустрічі!

Залишити відповідь

