Практика І День 10

Ну ось вже й 10 день практики минув! Навіть погода почала псуватися. Після 30-градусної спеки – раптом 15 градусів тепла і дощ. Тому всі мої плани зробити міні-фотовилазку не здійснилися. А я так хотіла випробувати свій новий фотоапарат. Ну довелося відкласти все це до кращої погоди. А що найгірше – це прогнозують ще більше похолодання! До 8 градусів вище нуля. Оце так літо в нас. 

Ну а взагалі сьогодні вже п’ятниця і скоро додому. Закінчився насичений і дуже веселий тиждень практики. Вже другий тиждень.

І закінчився він останнім майстер-класом. Це було таке собі продовження попереднього заняття ( про яке я згадувала вище). Ну і, звісно, закінченням занять і своєрідним невеличким підсумком.

Хочу підсумувати не лише цей день, а й цілий тиждень. Він для мене був дуже цікавим, насиченим і насправді неповторним.

Наступного тижня мене знову чекають різні анонси та цікаві події! Чекаю і не можу дочекатися!

В очікуванні наступного тижня завжди ваша Софійка! 🙂

Бувайте! 

Залишити відповідь

