Практика І День 11

Нарешті понеділок. Сьогодні мене чекала подія, яка дуже нагадала про дитинство. До Львова приїжджає Цирк Кобзов! Ну але зараз не про це. Отже, ранок.

Будильник чемно продзвенів о 9.00( адже в мене ще були плани на ранок). Але встати ТАК рано я не змогла, тому вирішила поспати ще хоча б кілька хвилин. Як потім виявилося, поспала я 20 хвилин. Ну і збудила мене  СМС, в якій повідомлялося, що мій анонс перенесли з 13.00 на 11.00. А була це 9.30. Тому я просто зіскочила з ліжка і побігла одягатися. Через годину я вже їхала в маршрутці.

Ну ось і прес-конференція. Зібралися журналісти, фотограф, оператор. Все це було в Львівській міській раді. І було насправді дуже цікаво і круто! Може, це лише тому, що я молода ще і “зелена”, але мені справді сподобалося.

Після закінчення я повернулася додому і почала писати новину. Потім, як завжди, я її відіслала.

Ну а потім мене чекало ще багато невирішених справ. Ну але це вже зовсім інша історія.

Тому поки до завтра! З Вами була Софійка!:)

Залишити відповідь

