Практика І День 12

12 день практики. А ще зовсім недавно здавала сесію. А, між іншим, рік тому я ще лише вступала в університет. І здавала творчий конкурс. Як час летить. І як все це звучить банально. Але ж правда!

Ну але зараз я закінчила 1 курс і в мене практика. І я пишу про це щоденник. Сьогоднішній день не такий продуктивний, як інші. Я просто займалася багатьма справами, читала і все таке.

Анонсів сьогодні не було. Хочу вибрати якийсь цікавий. Але ще не знаю який. І нарешті у Львові почало випогоджуватися. І можна навіть вийти надвір без куртки. Літо як-не-як. 

Ну поки це й усе. До завтра!

Завжди Ваша Софійка!

Залишити відповідь

