Практика І День 8

Насправді цей день почався зовсім нецікаво. В мене було багато різних (доволі нудних) справ і мені страшенно не хотілося все це робити. Але все ж я все це зробила. І повернулася на квартиру, щоб відпочити перед вечірніми заняттями. Відпочити тоді не вдалося. Я пішла гуляти. До речі, хто ще не знає, біля готелю “Львів” відкрили новий фонтан і пам’ятник закоханим Ромео і Джульєтті. Обов’язково підіть! А особливо  вночі. Там все так чарівно освітлене!

Ну і ввечері – знов на майстер-клас. Ми продовжили тему інтерв’ю. Говорили про психологічний його аспект та про те, як правильно його брати. Найбільше мені сподобалося, як знайти підхід до людини. Це теж дуже важливо!

Звісно, цим все не закінчилося. Ми також грали в різні ігри, щоб краще познайомитися, чи просто дізнатися щось нове. 

Ну а наприкінці ми брали імпровізоване інтерв’ю у відомих людей. Добре, що ці люди їх ніколи не побачать 🙂

Ну поки все! Прийшла додому пізно, стомлена і дуже задоволена! 🙂

Завжди ваша Софійка:) 

Залишити відповідь

