Практика І День 7

Загалом день почався непогано. Хоча мені потрібно було вранці встати і вирішити багато різних справ. Зате ввечері мене чекав ще один майстер-клас.

Розібравшись зі всіма своїми справами, планами і всім іншим, я поспішила на свою маршрутку. 41 цього разу приїхала на диво швидко. Хоча, в запасі в мене було ще багато часу. Як я вже згадувала півцентру Львова перекрили на ремонт і їхати не надто зручно. Але все ж я доволі швидко дісталася проспекту Чорновола. До початку заняття в мене було цілих 20 хвилин, тому я повільно пішла в редакцію.

А ще ми мали змогу поспостерігати за тим, як працює редакція, як роздають завдання та інше. До речі, було дуже цікаво. Це заняття було присвячене темі інтерв’ю. Особисто я дізналася багато таких речей, про які “в книжках” не написано. Та й з вуст професіоналів все це звучало дуже переконливо. Розповідати можна багато, але насправді все це треба було чути!

Спасибі за чудовий день! 🙂

Лекції слухала Ваша Софійка!:)

Залишити відповідь

