Думки. Просто багато думок…

Сьогодні я знову приїхала до свого рідного міста зі Львова. Всю дорогу я слухала музику, наскільки це мені дозволяла шумна маршрутка. У вікні пролітали різні пейзажі: від побитих доріг до невеликих пагорбів десь там вдалині. Доволі захоплююча штука оці всі такі поїздки. І хоч бачу я вже це далеко не вперше, але все одно милуюся. 

Ну ось я вийшла з маршрутки, вирішила всі мої справи і пішла додому. По давно і добре відомій дорозі. Протоптаній не одну сотню разів. Я, мабуть, пройду її навіть з заплющеними очима. Але я раптово зупинилася. 

Стою, а навколо – ні душі. І я просто не можу зрозуміти, що не так і чому я не можу далі йти. Справа і зліва – невеличкі будиночки. Десь там далеко височіють пагорби з соснами. А під соснами маленька капличка. Ще далі – людські поля, багато трави, зелені та дерев. Наді мною блакитно-хмарне небо, а навколо… – тиша. Автівок майже нема. Люди також десь заховалися. Чути лише пташок, цвіркунів чи ще щось. Жодного міського шуму. 

Де мій Львів?… На мене тисне ця безумовна тиша. Я не можу це чути. Тобто нічого не чути. Я звикла до Львівського шуму. Я люблю цей милий шум великого і водночас мого міста. Оце все село, природа, усамітнення – це добре. Але не моє. Для мене усамітнитись в місті – це найкраще. Коли навколо десятки людей, десятки вулиць, а ти можеш побути сам. І не зважати на всіх. 

От так мене надихнула одна маленька дорога, яка дуже потребує ремонту, в одному маленькому, навіть провінційному місті, яке теж аж занадто потребує ремонту. 

Ділилася думками Ваша Софійка!

ImageImageImageImageImageImage

2 comments

  1. olexandra14kh · Липень 18, 2013

    Дуже сподобалось

Залишити відповідь

