Практика І День 13

За вікном чудова, літня погода. В мене чудова літня практика. Що я можу сказати? Літо вдалося. Ну на половину це вже точно. 

Сьогодні я мала змогу побувати на виїзному брифінгу, який був присвячений медичним оглядам школярів перед навчальним роком. Висловлені були різні думки. Але про це згодом.

Загалом, день був дуже і дуже цікавим і продуктивним. Мені здається, що саме така практика буде для мене найбільш результативною. Я ніколи не любила, а часто і не потребувала, знати багато нудної теорії. Навіть, коли я готувалася до ЗНО з української мови, я майже не вчила правил. І знаєте, я склала цей іспит найкраще! 

Ну поки все, що я хотіла сьогодні написати. Поки до зустрічі! 

Щоденник пише Ваша Софійка!:) 

Залишити відповідь

