Улцинь | Tags

Що для мене Чорногорія? Чи сподобався мені Ульцин? І що я про все це думаю, я зараз розповім:) 

Маленьку оцінку я вже дала Ульцину в своєму першому відео. Згодом, воно також буде тут. 

Першого ж вечора я помітила надзвичайно гарний захід сонця. І скажу Вам щодня він був інший. Інша гама кольорів, інші хмарки, інше сонце – все інше! Я була дуже здивована і просто сиділа милувалася всім цим дивом. А як стало темно, то Ульцин взагалі перетворювався на щось чудове! Одні східні музичні мотиви щоночі чого варті 😉 

Щоправда, декілька разів вимикали світло, мабуть, не витримували трансформатори всієї напруги великого міста. 

Це місто скель, обривів і гір. Там все побудоване на скелях і горах. Це, звісно, дуже красиво, але ходити щодня важко. Такий собі активний відпочинок 🙂 Але гуляти ми якось не завжди хотіли, якщо чесно. 

Тут дуже гармонійно переплелися християни з мусульманами. Тут є мечеті і церкви. Архітектура, правда, більше східна. Ніби побували в Туреччині. Але балканські дахи з оранжевою черепицею також є. Що, особисто для мене, дуже красиво. 

В Ульцині чудові пляжі: піщані і не надто глибокі. Звісно, ті, хто любить багато плавати, таке може не сподобатися. Але і для Вас тут знайдеться місце. На сусідньому пляжі багато каміння і досить глибоко, щоб спокійно пірнати з пірсів. Там інколи більше 2-3 метрів глибини 🙂

Також там є така собі Велика пляжа. Це ніби звичайний піщаний пляж, 15-кілометровий піщаний пляж. Але там ще мілкіше. Він так розрекламований, але для мене там не було нічого такого. Звичайний пляж, єдине, що він дуже довгий. Ну ок. 

І там дуже тепло. Це для мене просто казка. Звісно, 40 градусів вище нуля було забагато, але нехай. Зате ввечері, вночі там дуже-дуже тепло. Гуляти просто супер. 

І загалом я задоволена! Ульцин, ти крутий:) У всіх значеннях!:) 

Image

Залишити відповідь

