Літо 2013 І Мої підсумки

Сьогодні 20 серпня. Уявляєте? Таке бажане літо минуло як два дні. Було стільки планів, мрій, думок. Ні, я не буду писати, що марно прожила це літо. Я б сказала, що я навіть дуже круто провела це літо. І я ні про що не шкодую. І як на мене, зараз саме той час, щоб провести маленькі підсумки.

У Львові все більше жовтого листя. Останні дні з температурою +30. Ну їх, звісно, ще буде багато, але це вже будуть осінні спекотні дні. Ті дні, які ми будемо проживати в очікуванні чергового похолодання чи дощу.

Це все мало б бути сумно. Але мені чомусь не сумно. Я навіть в якомусь такому хорошому передчутті цієї осені. Попереду 2 курс ( повірити не можу, 2 курс..!).

В мене знову безліч планів, але тепер вже на осінь. Ну і на зиму, звісно. І взагалі, я просто наповнена новими ідеями, планами і бажанням щось робити.

Але хотілося б згадати це літо.

Це літо, як і всі попередні, почалося з мого дня народження 🙂 Цього року мені 18. І я зустріла своє повноліття справді по-дорослому, в хорошій компанії класних людей. Я надовго запам’ятаю і всі розмови, і повен сміху, чудовий вечір. Було неповторно 🙂

Та разом із днем народження розпочалася літня сесія. Скажу Вам, що не так все було страшно. Нервів, звісно, попсувала, але все ж я її здала краще, ніж першу.

Саме цього літа я закінчила перший курс. Звісно, кожного наступного року я буду завершувати черговий курс. Але ж перший – він особливий. Закінчився перший рік мого університетського життя. Я багато що зрозуміла, багато чого навчилася і мені буде що згадати.

Привіт, липень! Привіт, практика. Я її так чекала. З таким нетерпінням і цікавістю. І от минув цей 21 день, насичений, цікавий місяць. Я нарешті вперше, по-справжньому відчула себе журналістом. Була на прес-конференціях, подіях, писала про це все. Було круто!

На серпень в мене особливих планів не було. Спочатку ми поїхали відпочити в Чорногорію. Я лише недавно звідти повернулася. Також повно вражень, емоцій, ну і, звісно, фото. Все це можна знайти в попередніх постах. Ці два тижні мені запам’ятаються гірськими дорогами місцевого значення, де двом автівкам важко розминутися, дорогою до пляжу, Будвою, Ульцином, Баром і грозою в горах. I love Montenegro!

Ось і закінчується серпень, закінчується літо. Звісно, це лише головні події мого літа. Також я суттєво розвинула свій блог, зняла своє перше відео. І набудувала багато планів на осінь. Сподіваюся, що всі вони здійсняться. Говорити наперед не буду. А от впродовж осені чекайте пости про все це 🙂

 Ну ось і ніби все, що я хотіла сьогодні написати. Дякую всім:) Підсумовувала літо Соня 🙂

Залишити відповідь

