З усмішкою в осінь!

Усім привіт!:)
Що я Вам зараз скажу? Цього так боялися всі, це невпинно наближалося – і ось воно! Завтра осінь! З повною впевненістю можу сказати, що літо 2013 року минуло! І сьогодні останній його день. І чи не вперше за своє свідоме життя я не сумую і я навіть чекаю цієї осені. Я знаю, що він неї чекати і з нетерпінням дивлюся вперед. І знаєте, я хочу сказати, що це просто чудово! Так набридло це постійне скигління “ой це ж осінь/зима/ чи навчання/робота”. Не хочу я марнувати своє життя. Але зараз я ж ніяк не хотіла філософствувати.
Я стою на порозі осені з довжелезним списком справ і бажань, які я хочу здійснити впродовж цієї пори року. Ну і, звісно, куди б я не ходила, чи що б не робила, я все буду публікувати тут і на своєму каналі в YouTube. Сподіваюся, Вам подобаються мої відео:) Бо я збираюся їх знімати і надалі 😉 Якщо у Вас є якісь ідеї, чи Вам щось цікаво – пишіть! Я все це врахую:)
Ну на уьому, мабуть, все! З усмішкою в осінь, Ваша Соня!:)

20130831-115336.jpg

20130831-115406.jpg

2 comments

  1. olexandra14kh · Вересень 1, 2013

    Так, відео гарні. Буду і на далі їх дивитись:)

Залишити відповідь

