TAG I First week of my autumn ^_^

autumn leaves wallpaper 4527 - autumn leaves desktop background

Усім величезний привіт! 🙂 

У мене сьогодні субота, а це означає, що перший тиждень осені позаду! І сьогодні перший осінній вихідний. Після літа це якось особливо відчувається. І хотілося б підвести невеличкі підсумки цього тижня. 

Найперше, що я помітила, – це те, що тиждень пройшов не швидко, але й не повільно. Я б сказала насичено і цікаво. Вчора мені здавалося, що минув місяць. Я б не сказала, що аж надто стомлена. Але й розслабитися повністю не вийшло 🙂

Як я собі й обіцяла, я не сиділа весь час дома в компанії ноутбука чи Інтернету. І це чудово! Перші дні в мене чомусь було бажання намалюватися вранці. Це для мене аж надто було дивно. Але це швидко минуло 🙂 

Ну і, звісно, в мене почалися пари. Знову треба вранці вставати і кудись іти 🙂 Але загалом мені поки цікаво 😉 

Ну а про середу я буду згадувати ще дуже довго. Це був просто чудесний день, про який я написала в минулому пості. Такого крутого дня в мене не було дуже давно. І я так чекаю продовження! 🙂

А ще осінь в нас настала аж надто раптово. Чи не з 1 вересня стало холодно. Справді. Зараз температура не піднімається вище 18 градусів вдень і 7-10 вранці і вночі. Але оскільки я нарешті купила собі теплу парку, то мені якраз круто 🙂 

Ось такий в мене вийшов перший тиждень! 🙂 

Все попереду і далі буде ще крутіше! 🙂

Всім золотої осені і чудового навчання! 

З Вами була Соня! 🙂

 

 

Залишити відповідь

