Привіт, Жовтень!:)

Усім привіт!:) І всіх вітаю з першим снігом! Звісно, це не таке вже свято, але все ж подія. Сніг у жовтні – це аж надто дивно.

20131003-152313.jpg
Хоч сніг зразу розтанув, але надворі жахливо холодно. Я дуже не люблю такої погоди. І синоптики тільки те й роблять, що переносять бабине літо. Але в мене таке враження, що 3-4 дні з температурою 12 градусів вище нуля, не надто нас врятують:)
В мене нарешті виникло декілька ідей, про що я могла б зняти відео. Якщо Ви пам’ятаєте, то в мене вже давно є натхнення для того, щоб зняти відео. Та все не можу придумати тему, близьку мені. Поки я вирішила почати з влогів. В мене є ще декілька ідей, про які я розповім трохи згодом:)
Ну це поки ніби все, що я хотіла сказати. Це вийшов не звичайний пост, а швидше невеличкий анонс. Але поки мені справді нема про що писати. Весь час займає навчання і ще ми бігаємо по магазинам в пошуку чогось більш зимового:)
Тому поки до зустрічі!:) Вдалих вихідних, які вже так скоро. З Вами була Соня!:)

Залишити відповідь

