Осінні роздуми, або що я про все це думаю :)

Хочу передати усім палкий привіт зі Львова! Я вже так давно нічого не писала в блозі, що аж соромно. Тому сьогодні я вирішила написати трохи про те, що я останнім часом думала:)
До нас зовсім неочікувано завітала справжня золота осінь. І хоча вітер давно обірвав останні листя з дерев, але надворі надзвичайно тепло і комфортно, особливо для осені. На календарі 20-ті числа жовтня, а на термометрі +15 і навіть вище. Ну просто таки подарунок природи.
Якщо згадати літо, в мене було так багато планів на цю осінь. Звісно, я не сиджу просто вдома і не зависаю в неті, але всього, що я так планувала, я все таки не виконала. Хоча більшість свого часу я не змарнувала. І справді пишаюся цим:)
Я навчалася, писала різні твори, може, деякі навіть опублікую в блозі, гуляла і сповна насолоджувалася цією порою року. Але що це я говорю так, ніби осінь вже закінчилась? Попереду у мене ще цілий місяць!:) Звісно, це зараз здається багато, а на справді пролетить аж надто швидко. Тому в мене зараз чомусь такий передсвятковий настрій, переноворічний і навіть трішечки зимовий. Хоча за вікном дуже тепло:)
І ось зараз я думаю, що можна помаленьку готуватися до зими. Придумувати якісь грандіозні плани, мріяти про те, що ж я робитиму впродовж цієї пори року. Я її, до речі, так люблю! Надворі сніг, пахне ялинкою, Новим роком і Різдвом, якась неймовірна магія витає у повітрі. Мій рідний Львів стає якимсь казковим. На цей зимовий період він повільно перетворюється у добру дитячу казку. Всюди безліч вогників, Один дома, мандаринки і ялинка. От варто мені лише про це згадати, як я вже шалено захотіла зими!

20131029-205411.jpg

20131029-205428.jpg

Але повернемось до того, про що я говорила. За цей час я повернулася до знімання відео. Не знаю наскільки вдало, але я стараюся:) І зараз згову в пошуках нових тем.

Ну і на цьому, мабуть, все, що я хотіла сьогодні розповісти. Чи краще сказати просто поговорити:) З мріями про зиму я повертаюся в осінь!:)
З Вами була Соня, гарного настрою, чудової погоди і нехай Вам щастить!:)

20131029-210016.jpg

20131029-210055.jpg

Залишити відповідь

