Наш Новий рік

Надворі 2014 рік. Я ще якийсь час не зможу звикнути до цієї дати. Але цей Новий рік був справді НОВИМ. І не лише тому, що так потрібно називати. Вже безліч статей написано про ситуацію в нашій країні. Тому не варто, як на мене, знову про все це писати ( бо нового, справді, нічого не сталося). Але це справді все повністю змінило хоч щось у свідомості пересічного українця. І я особисто дуже рада цьому. Але я не зовсім хотіла писати про це.

Хочу зазирнути в два останніх дні минулого року. Отже, 30 грудня: жодного снігу, жодного настрою, жодної новорічної атмосфери. Звісно, до останнього дня в нас не було ялинки. Ми довго думали чи брати ялинку, як її прикрашати і все таке. Але все ж ми її купили. (Про що я зовсім не шкодую).

Наша ялиночка:)

Ну ось в нас з’явилося хоч трошечки більше хорошого настрою 🙂 Для повноти вражень, я вирішила запалити свічечки з запахом апельсину. До речі, тоді вдень я купила нові свічки. Вони мають такий чудовий запах якихось тортиків. Навіть дуже святково:) Тому в кімнаті стало пахнути ялинкою і тортиками – настрій надзвичайний!

Далі ми закінчили прикрашати ялинку, а згодом  і всю кімнату. І ось як це виглядало 🙂

Трошки революції в нас вдома:)

Трошки революції в нас вдома:)

DSC_0407

Ось така красуня стоїть в нашій квартирі :)

Ось така красуня стоїть в нашій квартирі 🙂

DSC_0392

DSC_0391

Три свічечки з запахом різних тортиків :)

Три свічечки з запахом різних тортиків 🙂

Наша різдвяна шкарпетка:)

Наша різдвяна шкарпетка:)

Стомлені, проте задоволені, ми пішли спати. День видався дуже насиченим і цікавим 🙂

31 грудня. Переддень Нового року. Всюди стільки метушні. І хоч би один різдвяний фільм показали, поки я прибирала все, що не встигли минулого вечора. В цей Новий рік ми належали самим собі. І це було прекрасно.

Я спробувала нову свічку з запахом якогось шоколадного торту. І я була нею дуже задоволена. Ми нарізали фрукти, зробили кілька салатів і суші( як ми і хотіли). Цього всього нам вийшло аж забагато:)

Старий рік ми провели. Згадували, який він був і що хорошого нам подарував. Вперше ніякого Новорічного привітання Президента. Ми дивилися привітання народу і трансляцію з Майдану. Ось така вона революція 🙂

Ну і на останок декілька фото:)

Трошки фруктів і солодка свічка :)

Трошки фруктів і солодка свічка 🙂

DSC_0410 DSC_0412 DSC_0414

Трохи без фокусу, але вона така мила :)

Трохи без фокусу, але вона така мила 🙂

DSC_0421 DSC_0422 DSC_0423

Ну ось і все, що я Вам розкажу сьогодні 🙂 Бувайте і щасливого Різдва усім! 🙂

Залишити відповідь

