Трохи думок серед міжсесійної метушні

Привіт усім із охопленої революцією України! Останні події, а ще моя сесія, не дають мені багато часу для написання чогось нового, а тим більше цікавого:) Але сьогодні я знайшла трошки вільного часу і хочу поділитися своїми останніми думками. 19 січня надворі, а у Львові майже весна, ну просто як співав Вакарчук:)
Але наступний ранок мене вразив! Мабуть, вночі температура опустилася нижче нуля і все замерзло. Вся вода, яка залишилася після дощу, просто замерзла! Ходити неможливо, я декілька раз заледве не впала. І до чого я це все веду? Післяобіду почав падати сніг. Не знаю чи вже радіти, чи сумувати, але факт є фактом.
Я от щойно подумала, чому я постійно говорю про погоду. Ну настрій часто залежить від погоди, але нехай.
Наша революція знову міняється. Наступний етап почався вчора. Тепер опозиціонери трохи відступили на задній план. Люди не дуже хочуть слухати обіцянки, їм потрібні дії. Ну от Правий сектор почав діяти так, як вони давно ввжаали за потрібне. І як не дивно, за ними пішли багато людей! Супички тривають вже другий день. Знову серед поранених багато журналістів і звичайних людей. В хід ішли світло-шумові гранати, автівки та навіть бруківка.
Насправді всю інформацію про ці події можна прочитати на просторах Фейсбуку чи на інформаційних сайтах. Головне довіряйте лише перевіреним ЗМІ. Провладні та проросійські видання, як правило, кажуть неправду.
А далі я планую продовжувати моніторити ситуацію та здавати свої іспити:) В мене їх залишилося лише два.
До речі, минули Різдвяні свята і скоро треба забирати ялинку і всі прикраси. Шкода трохи, але що поробиш. Все якось так швидко минуло.
Ну поки це і все. Все, що я хотіла сьогодні розповісти чи радше поділитися своїми якимись думками.
Ну тому вітаю всіх з прийдешніми буднями:) До скорої зустрічі!

20140120-155329.jpg

20140120-155451.jpg

Залишити відповідь

