Пост для душі від душі

А у Львові трохи потепліло! Я ще, мабуть, ніколи так свого посту не починала.
А ще зараз вже майже 1 ночі і мене тягне пороздумувати про щось не знаю про що. А взагалі зараз напевне найбільш незрозумілий місяць в році. Мені здається, що для багатьох зима закінчується в січні, разом зі святами. А лютий якийсь такий обділений ніби. Всі чекають весни і швидше б все це вже закінчилось.
До речі, хто може не в курсі, наша революція триває. В неї вже стільки назв, вона поділена на декілька періодів… Ох і шкода ж мені тих, хто потім на уроках історії буде вчити все це, що ми зараз нареволюціювали. Це ж все так складно і заплутано.
От пригадую, коли я вчила історію в школі, то завжди думала, чому вони все так заплутали, невже не могли простіше якось жити і творити ту історію. А мені ж вчити все це 🙂 Це, звісно, жарт, але багато дітей справді так можуть думати.
От цікаво чи хтось буде читати цей потік думок? Насправді в мене безліч думок. А впорядкувати їх зараз і викласти в один якийсь хороший пост я чомусь не можу. Але інколи я справді потребую написати щось отаке. Без сенсу і конкретної теми. Можею, воно нікому не потрібне. А, може, комусь стане цікаво, що ж робиться в тій голові. А попри ту голову стільки щодня інформації проходить. А скільки зайвої і зовсім не потрібної. Але я це люблю. І інформацію, і працювати з нею, і працювати з людьми. Коротше за рік з половиною навчання на журналістиці, я зрозуміла, що люблю цю професію.
Перший місяць на факультеті був нестерпний. Ну, може, два. Потрібно було завжди щось писати, писати. Це ставало просто нестерпно. А зараз я щодня щось пишу. І для мене це вже не стільки робота. Це як просто спілкуватися з кимось чи піти прогулятися. Чи будь-що інше невимушене. І от чомусь зараз я це усвідомила і хочу це озвучити.
Я б ще багато чого озвучила, але, мабуть, досить. Піду-но я спати 🙂
Доброї ночі, дня чи вечора усім! А особливо моїм читачам!
До зустрічі!

Залишити відповідь

