Рік моєму блогу!

Рівно рік тому я почала писати щось у цей блог. І перше, що я там написала, – це була рецензія на книгу “Теплі історії до кави”. А потім пам’ятаю, надворі стало дуже сніжити (в березні!) і було важко кудись їхати чи навіть йти. Тоді ще опозиція провела мітинг “Вставай, Україно!”. Знати б лише тоді, до чого це все може привести вже менше, ніж за рік. А тоді то було всього лише невеликий мітинг.

А потім прийшла весна. Квітень, все-таки… 🙂 Ми так раділи тому, що і у нас нарешті потепліло. Можна погуляти і не обов’язково тягнути на собі безліч непотрібної одежі. Писати пости зовсім часу не було 😉

А далі травень. До прогулянок додалася сесія і багато цікавих завдань типу відеорепортажу на тему куріння 🙂 А ще ми робили багато фото і, на диво, багато гуляли. Ех, чудовий був час 🙂

Я обожнюю червень! По-перше, в мене День народження 🙂 А, по-друге, літо, веселощі і все інше. Ну але зараз, коли я студентка, додалася ще сесія і практика, які забирають в мене більшу частину мого літа. Але вони, як правило, не аж такі напряжні:) І в червні в мене була перша тисяча переглядів на блозі. Як я раділа! 🙂 Потім кінець першого курсу. Це так символічно якось. Але це ще не був кінець, адже попереду така довгоочікувана для мене практика.

Липень був чудовий! Моя перша практика, моя перша прес-конференція, а також Дім легенд, Стрийський парк і багато цікавих речей і подій. Я ще дуже довго пам’ятатиму цей місяць 🙂

Ну і нарешті справжні канікули настали і для мене! Жодних сесій, практик – нічого! Можна просто відпочити. Я їздила відпочивати в Чорногорію і, коли приїхала додому зрозуміла, що у Львові вже осінь. Якщо чесно, було трохи сумно. Але я з ентузіазмом дивилася вперед. Мене чекав другий курс! І він мав бути крутим! 🙂 Ох, якби я тільки знала, наскільки крутим буде цей рік 🙂 А, ну і ще я пробувала себе у відеоблогерстві. Нічого в мене хорошого не вийшло 🙂

Почалося навчання. Та ми продовжували гуляти, відпочивати, ходити на виставки. Осінь для мене пора для роздумів, і у блозі це чудово видно:) Чи не щотижня якісь роздуми про щось 🙂 Ну і кава. Міське свято кави. Як я довго на нього чекала. Все місто пропахло цим чудовим напоєм. Прекрасний час був 🙂

Жовтень не був дуже плідним. Ну хіба на покупки трошки 🙂 Я й далі продовжувала роздумувати. І купила собі нарешті оранжеву помаду. Я так довго хотіла її купити і не могла знайти.

Ну листопад відзначився. Почалася революція. Спочатку мирний Євроінтеграційний мітинг. А потім… Якби ми знали чим все закінчиться тоді, коли це все лише починалося…

Грудень. Здавалося б, різдвяна атмосфера, але куди там. У нас далі революція 🙂 Нам не до свят. Українці думають, хто де буде святкувати Новий рік і все таке. Ну і наша підготовка до святкування.

Січень. Новий рік, нові ідеї, новий дизайн для блогу. Спочатку ми провели наш Новий рік просто чудово. А потім мене знову потягло в дух революції і просто різних думок 🙂 Ну і сесія. Куди ж без неї.

Ну ось і лютий. Минуло тільки кілька днів, тому я просто здала сесію і релаксую вдома. Ну і щодня моніторю новини і пишу звіти.

Ну ось і все, що я хотіла сьогодні написати. Дякую всім, хто мене читає! А хто ще не читає, то приєднуйтеся буде весело і цікаво! 🙂

Завжди Ваша Соня! 🙂 До зустрічі в новому році з новими постами та ідеями! 🙂

 

10 comments

  1. Petro · Лютий 5, 2014

    вітаю!

  2. Roksolana · Квітень 17, 2014

    Цікавий блог:) Підписалась через блогловін:) http://roksioksi.blogspot.com/ заходи до мене, ми майже землячки:)

  3. CatTheKaty · Квітень 18, 2014

    Вітаю з такою важливою датою!

    • Sonyasabala · Квітень 18, 2014

      Спасибі!:) для мене це справді важлива дата:)

      • CatTheKaty · Квітень 18, 2014

        Розумію) Блог – це як дитина) А рік – це великий час в обох випадках)

      • Sonyasabala · Квітень 18, 2014

        Так, гарне порівняння) дуже рада знайомству) хотіла б якось поговорити:)

      • CatTheKaty · Квітень 18, 2014

        Дякую) Цікаво було б поспілкуватись ☺

      • Sonyasabala · Квітень 18, 2014

        Обов’язково поспілкуємось 🙂

Залишити відповідь

