Трохи роздумів на ніч

Чогось так захотілося щось написати. В мене закінчуються наспраді канікули і цього понеділка почнеться знову навчання. Сьогодні нарешті з’явився новий розклад і мені здається, що цих півроку будуть дуже цікавими і продуктивними. Хочу продовжувати займатися блогом, навіть блогами. Але про інший блог я розповім трохи згодом. Це не зовсім мій особистий блог.
Ну і звичайно наша революція триває. Вона зараз не настільки активна як була, але вона триває! Це інформація для тих, хто, може, не знає. А якщо у Вас виникає питання, що ж буде далі, то, на жаль, я не знаю. Брехати не буду, але щиро вірю, все в нас буде добре!
Щось мені захотілося послухати на ніч трохи музики. Насправді в мене такого бажання давненько не було. Ну а під музику мені дуже хочеться що-небудь писати ( якщо Ви цього ще не знали 😉
Насправді, в мене зараз не так багато подій відбувалося останнім часом. Революція і сесія цього року забрали багато сил. І тому на канікулах я намагалася максимально відпочити 🙂
Мені скоро доведеться робити окрему рубрику. Щось на кшталт Нічні одкровення чи роздуми. А то мені частенько перед сном нічого робити, а спати ще не зовсім хочеться. Проблема 🙂
А тут ще музика… І натхнення приходить до мене 🙂 А так як я сова, то для мене найкращий час для творення чогось нового і цікавого, – це ніч. А от вранці я зовсім не продуктивна. Зранку добре я роблю лише одну річ – сплю! 😉
Взагалі-то я говорю ні про що. Тому закінчую і йду слухати музику далі!
Всім удачі! А тим, в кого теж навчання, хорошого Вам навчального року!:) Власне, як і будь-якого року! Доброї ночі!

Завжди Ваша Соня!:)

Залишити відповідь

