Настав той день!

Привіт усім! Сьогодні для студентів мого вишу настав День Х. Вчора перед північчю всі студенти відраховували ті останні хвилини перед початком навчання. Катастрофа. Похмурі обличчя і ще й на додачу надворі падав дощ.
Але я чомусь не поділяю таких сумних думок щодо початку нового семестру. Чесно сказати, я не знаю, може, я просто вибрала чудовий факультет, але в мене нема отої переднавчальної депресії.
Бо сказати про себе, що я аж надто працелюбна чи трудоголік, мені язик не повертається так нахабано брехати 😉
Ці 10 днів канікул я провела просто вдома. Звісно, відпочинок (особливо цього року) був потрібен. Але особисто для мене, зараз почнеться набагато цікавіший період. Я в такому собі очікуванні чогось нового, цікавого і захоплюючого. А так, як в нас навчання напівбарикадне, то й поготів.
Ну і найбільша моя проблема частково вирішилася. Цього семестру мені не доведеться щодня вставати о пів 9 ранку. Я вже неодноразово згадувала, що я сова, тому для мене це справді дуже велика проблема.
Знаєте, я думаю, що навчання має бути в задоволення. Нехай не всі предмети, навіть не всі викладачі. Але, якщо знайти щось до душі, то всі ці маленькі негаразди дійсно здаються маленькими і не вартими уваги. Все мине.
Я відчуваю, що справді знайшла щось своє. Свій університет, який я з любов’ю називаю alma mater, і буду довго згадувати. І свій факультет, який я теж дуже полюбила за ці півтори роки. І нехай всі мені говоритимуть, що я неправа, я не зміню своєї думки.
Ну на цьому, мабуть, все. Дякую всім!
До нових зустрічей. Завжди Ваша, щаслива студентка Соня 🙂

20140210-162053.jpg

20140210-162106.jpg

20140210-162112.jpg

20140210-162119.jpg

Залишити відповідь

