Чому журналістика?

Я дуже непередбачувана людина. Чесно, я сама не знаю чого можна від менее очікувати. Це, звичайно, дуже цікаво, але інколи трохи лячно. Зараз я навіть не намагаюся уявляти, ким я буду працювати. Бо знаючи себе, це просто не можливо якось передбачити. Все може дуже кардинально помінятися. При чому навіть за кілька годин. В мене життя йде періодами, які стрімко міняють одне одного. Тобто все стабільно йде собі і, здається, кінця краю тому не видно. Аж тут раптом все повністю міняється: отак раптово і безповоротно. Але я хотіла написати трохи не про це.
Я ніколи не могла собі уявити, що захочу стати журналістом. Серйзно. Будь-ким. Філолог, бальник, перекладач, але не журналіст. Я просто ніколи навіть не думала про це. А тут раптом я починаю писати. Чому саме журналістика? Бо в письменництві я себе не бачила. Дійсно, коли я почала чогось соьхбі писати, то подумалось мені, чому б не пов’язати свою професію з цим. А хто пише? Письменник. А, ну і журналіст. Ось так я обрала свою майбутню професію. Може, й смішно, але я дуже прикипіла до цього.
Знаєте, так круто, коли в 11 класі всі думають, куди б це вступати, а я вже знаю, куди я хочу. І навіть в мене не було сумнівів, що я туди вступлю і на державну форму навчання. В мене не було страшного 11 класу, як в багатьох. Я цілком спокійно готувалася до ЗНО і встигала ще безліч речей попри це. І такого великого страху в мене теж чомусь не було.
Ну ось і я студентка омріяного факультету улюбленого університету. По правді, перших місяців два, мабуть, в мене мінімально йшла обертом голова від того, що потрібно було щось писати і придумувати щодня! Навіть завдання з мови і ті треба придумати і творчо працювати. Але навіть тоді я не думала чи правильно я вибрала факультет. Але це все швидко пройшло і я призвичаїлась до щоденної творчості.
Тільки не очікуйте, що після навчанні на факультеті журналістики ви станете акулою пера. Наш факультет дає час для саморозвитку, окрім того, що тут вчать. Я не скажу, що тут нічого не треба робити, але і я не сиджу за книжками день і ніч.
Отже, якщо ви любите журналістику, а головне готові щодня думати про що б написати. Або ваш мозок не вибухне від безлічі інформації, яка просто всюди! Тоді ласкаво просимо до нас!
Журналіст – це не професія, це стан душі.

Завжди Ваша, Соня! 🙂
P.S. Маєте ще питання – пишіть, я відповім усім!:)

Залишити відповідь

