Що для мене означає бути журналістом

Що означає бути журналістом? Мені здається, що журналістом стаєш не лише тоді, коли закінчив якийсь факультет чи почав працювати в редакції. Це, звісно, дуже важливо. Але справді журналіст – це той, що живе журналістикою. Не можна бути успішним і не любити свою роботу. Це не тільки про журналістику. Ну навіть, якщо якимось дивом добитися успіху у неулюбленій роботі, то щастя від того нема зовсім. Який тоді успіх у голові? Ніякий. Десь недавно читала пост-пам’ятку для тих, хто зустрічається з журналістом. Я з цікавості прочитала і була дуже здивована. Ще три роки тому я на все це поглянула б та й забула. Але зараз я читаю і впізнаю себе у майже кожному пункті. Я ще не працюю ніде, хоча веду блог. Але я закохуюся в журналістику щодня більше і більше. Я нею живу. Я не можу жити без інформації, без великого потоку подій, особливо після Майдану. Я щодня по декілька разів перечитую стрічку новин у Фейсбуці та інших новинних сайтах. В мене якесь ніби внутрішнє відчуття, що я повинна бути в епіцентрі новин або хоча б знати їх. Я щодня думаю про що б написати наступну публікацію. А коли вже пишу і тим більше маю натхнення, то краще обходьте мене 10 дорогою. Чесно, для вас краще буде.
Моє захоплення журналістикою вже триває понад три роки. Це вперше, коли мене щось захопило так надовго і так серйозно. Знаєте, сподіваюся, що це на все життя. Щоправда, мені щиро шкода того, хто буде зі мною поряд все життя, постійно розділяючи мене з подругою мого життя – журналістикою.

20140304-201433.jpg

20140304-201441.jpg

20140304-201445.jpg

Залишити відповідь

