А за вікном – майже весна

Мені просто не віриться, що вже нарешті весна. Це була, мабуть, одна з найважчих зим у моєму та й не тільки житті. І це усвідомлення, що вона завершилася, якось дає полегшення. Таке маленьке і зовсім незначне.
Чому? Тому що наш сусід Росія – загарбник, який мріє про нову-стару імперію з Уккраїною в її складі. Тому що в Криму – безліч іноземних військових. Тому що ми самі по собі. Тому що ми не є членом ані НАТО, ані ЄС. Ви не подумайте, я жодним чином не звинувачую ні ЄС, ні США. Ми самі винні у всьому, що в нас зараз відбувається. Мені особисто дуже приємна і зворушлива вся підтримка Заходу.
Зразу видно, хто нам друг і брат. Я ніколи не була прихильником ідей “русского мира” чи “старшого брата”, але ті, хто був, будь ласка добре подумайте і розплющіть нарешті очі. Які бендерівці у Львові, а які брати в Росії. Я просто не можу не писати про все це.
Мені таке дивно. Але, може, тому що я живу у Львові. А ще майбутня журналістка і не так просто ведуся на такі заяви. Хоча, до речі, дякую тій інформаційній війні, яка ведеться, завдяки ній я тепер добре навчилася перевіряти всю інформацію і не вірити на слово чи одному лише джерелу. В житті знадобиться.
Знаєте, я взагалі думаю, що в нас в головах такий потужний переворот стався, що Путіну і у страшному сні не насниться.
Ми сильні, ми свідомі, ми нація, ми народ. Ми не здаємось, ми горді, що ми українці, ми всі одне за одного, ми європейці. Ми не боїмося і не панікуємо. Ми своїми руками творимо своє майбутнє. В нас нема і не буде більше божків і царьків. Забудьте!
Я – українка і я цим пишаюся!

20140313-181622.jpg

20140313-181639.jpg

20140313-181652.jpg

Залишити відповідь

