У пошуках себе

Усім привіт і гарного дня 🙂 Давно не публікувала якихось своїх міркувань чи думок. Так ось нарешті в мене якесь натхнення прийшло і я вирішила сісти і просто пороздумувати. Кому цікаві такі публікації, читайте 🙂

Ось уже сьогодні 1 квітня, а тепла все ще нема. Навіть більше, зараз так холодно надворі, що просто жах. Все, що мені хочеться, то це лежати вдома, під теплою ковдрою, дивитися гарні фільми або писати щось аж надто особисте і філософське. 

Ось наприклад, хто ми є. Де себе шукати? Чи треба взагалі себе шукати? Ось ми завжди шукаємо когось. Хлопців, дівчат, друзів, знайомих. А чому нам ніколи не приходить в голову пошукати себе? Невже ми так добре знаємо самих себе. Що там в нас всередині. От Ви ставили колись собі питання, що мені потрібно, хто я взагалі. 

Хтось намагається знайти собі ідеальну половину, а на таке, здавалося б, просте питання, хто я, не може дати відповідь. 

Знаєте, щодня я шукаю себе. Я шукаю себе в собі. Намагаюся сама зрозуміти, що відбувається в мені і що мені потрібно. Поки це безрезультатно. 

Шукаю себе у професії. Останнім часом дуже люблю журналістику. І щоразу намагаюся підлаштувати її під себе. Можливо, хтось мене засуджуватиме, але who cares? Я живу для себе і намагаюся робити те, що мені потрібно. І що мені важливо. 

Шукаю себе у своєму місті. Десятки разів я пробігаю маленькими вуличками свого міста. Інколи просто зупиняюся, оглядаюся, намагаюся відчути місто. Дивно? Не знаю. Я ніби вливаюся в це місто. Мені здається, що кожне місто може змінити людину докорінно. У кожного своє життя. Я дуже хочу відвідати багато міст. Як на мене, вони змінять мене кожне по-своєму. Я хочу в шумний, величезний Нью-Йорк. Я хочу пройтися тими вулицями, поїхати в тому метро і зловити жовте таксі. Я хочу пожити цим містом. Ще я хочу в Лондон і Париж, Прагу і Варшаву, Афіни чи Софію. Я вірю, що я побуваю у всіх цих містах. І вийду звідти зовсім іншою людиною. Ну і напишу про це у свій блог 🙂 

Шукаю себе у своєму помешканні. Зовсім недавно у мене почало з’являтися відчуття, що я хочу щось міняти у місці, де живу. Банальна покупка нової баночки для чаю приносить мені маленьку радість. 

Ну і зрештою я шукаю себе в своїй творчості. І саме тому веду блог. Це було б занадто нудно, якби я просто сиділа вдома і нічого не робила. 

 

Трохи роздумувала, відверто Ваша Соня 🙂

2 comments

  1. Roksolana · Квітень 18, 2014

    Філософсько… Люблю такі роздуми…

Залишити відповідь

