Something about my day | Трошки про мій день

Hey, my dears! Firstly, i wanna wish all of you happy Easter! And look! The spring has come! Near Lviv is so sunny and nice weather! But some hours ago it was raining. But i don’t want to think that this weather may come back. So let’s talk a little bit 🙂

Привіт, дорогі! Для початку я хочу побажати всім щасливого Великодня! І погляньте! Прийшла весна! Біля Львова так сонячно і така хороша погода! А ще декілька годин тому падав дощ. Але я не хочу думати, що ця погода може повернутися. Отже, поговорімо трошки!:)

20140420-194124.jpg

20140420-194215.jpg

How it is beautiful outside!

So today was a very lazy day for me:) I was lying, sleeping, managing my blog and so on. And i would like to tell you about my new nail polish. It is exactly for spring. It has such a nice color: very bright but in the same time very light. I took that in Kosmo and the price was something like 10 uah. This is how the bottle looks like.

Як же красиво надворі!

Отже сьогодні був дуже лінивий день для мене:) Я лежала, спала, впорядковувала свій блог і таке інше. І я хочу розповісти про мій новий лак для нігтів. Він якраз для весни. Він має такий чудовий колір: дуже яскравий, але водночас дуже легкий. Я взяла його у Космо і коштував десь 10 грн. Ось як виглядає пляшечка.

20140420-200030.jpg

And of course i tried it on my own 🙂 And you know it is very easy to apply. And it looks really good on my nails. I was wondered, cause i have another polish from Odri and i didn’t like that at all. But this is pretty nice 🙂 Take a look at my nails:)

Ну і, звісно, я спробувала на собі 🙂 І знаєте, його дуже легко наносити. Виглядає справді добре на нігтях. Я була здивована, бо я маю інший лак від Одрі, і я його зовсім не люблю. Але цей доволі хороший. Погляньте на мої нігті 🙂

20140420-201719.jpg

20140420-201736.jpg

20140420-201709.jpg

Also i’d like you to know what i read know. It is not a serious book. And please don’t blame me for this book.

I just love that piece of happiness.

I love read that when i have a bad mood. And it works, it does work! Take a look on my table 🙂

Також хотіла б, щоб Ви знали що я читаю. Це не серйозна книга. І будь ласка не звинувачуйте мене через неї.

Я просто люблю цей шматочок щастя.

Я люблю читати її, коли в мене поганий настрій. І вона працює, вона справді працює! Погляньте на мій столик 🙂

20140420-202927.jpg

At the end i wanna say i believe the spring will come very soon. And it is not only about weather. I believe we will be ok. We are ok.
So love you, guys. And see you! Buy!

І під кінець я хочу сказати, я вірю – весна прийде дуже швидко і не лише в погоді. Я вірю, в нас все буде добре. В нас вже все добре.
Люблю вас, друзі. І побачимось! Бувайте!:)

20140420-203817.jpg

6 comments

  1. CatTheKaty · Квітень 23, 2014

    Остнаннє фото – таке гарне і сонячне ☺
    Дуже зацікавила книжка – давно подумую, що потрібно розжитись якоюсь теплою, хорошою і затишною книжкою для покращення настрою ☺

    • Sonyasabala · Квітень 23, 2014

      Дякую)
      Це чудовий варіант) а також поглянь на інші книги з цієї серії) вони справді дуже теплі і милі:)

  2. Roksolana · Квітень 23, 2014

    Я також приглянула цю книжечку… Подивлюсь, може в онлайні є… А манікюр – супер! Такий весняний! Продовжуй в тому дусі!

    • Sonyasabala · Квітень 23, 2014

      За онлайн я не знаю) вони в мене такі) ну якщо не знайдеш можу пофоткати 😉
      Дякую:) дуже приємно) буду продовжувати)

    • CatTheKaty · Квітень 23, 2014

      Я знайшла ВК книжку з тої ж серії “Теплі історії до кави” в ПДФ
      То виявляється така ціла серія

      • Sonyasabala · Квітень 23, 2014

        Так, а ще є Історії до шоколаду) я всі читала) вони такі милі)

Залишити відповідь

