My hair routine | Мій догляд за волоссям

Hello, my dears! Today i want to continue my beauty posts. And today i’ll show you my hair routine. I don’t know if all this stuff will be ok for you, guys, but maybe some thing you may like 🙂 So let’s begin 🙂

Привіт, мої дорогі! Сьогодні я хочу продовжити мої пости про красу. І сьогодні я покажу вам як я доглядаю за своїм волоссям. Я не знаю чи все це підійде вам, друзі, але, можливо, деякі речі вам можуть сподобатися 🙂 Тому почнемо 🙂

So firstly i use my hair mask from Lush. It is Roots. I put it and wait for 15-20 mins. And i told you about that so many times. It is very fresh and i love that feeling on my hair. My hair became a little longer and much more pretty than before. Here it is 🙂

Тому для початку я використовую мою маску для волосся від Лаш. Це Міцне коріння. Я накладаю її і чекаю десь 15-20 хв. І я розповідала про неї стільки разів. Вона дуже свіжа і я справді люблю це відчуття на моєму волоссі. Волосся сталося трошки довше і більш красиве, ніж колись. Ось вона 🙂

20140425-130207.jpg

Than i need to wash up it with my shampoo. And i think that my solid Newness is the best thing for that. I wash my hair once usually, but sometimes i need to repeat that once again. After that my hair is clean and very fresh. Now it is time for my next step.

Тоді мені потрібно змити її шампунем. І я думаю, мій твердий Новинка найкраща річ для цього. Зазвичай, я мию волосся раз, але інколи потрібно повторити. І вже після цього моє волосся чисте і дуже свіже. І зараз час для наступного кроку.

20140425-131450.jpg

The next step is moisturizing and oil therapy for my hair. Nice thing for that is another solid shampoo Lady Godiva. Do you remember it is also a conditioner? It makes my hair soft, gentle and bright. Usually i use it once.

Наступний крок – це зволоження і олійна терапія для волосся. Хорошим для цього є інший мій твердий шамунь Ладі Годива. Пам’ятаєте, це ще й кондиціонер? Він робить моє волосся м’яким, ніжним і блискучим. Зазвичай, використовую лише раз.

20140425-132045.jpg

And last is my favorite step. I take a little drop of my shampoo Fair trade Honey. I like to put it on hair and wait a little bit. It is so amazing feeling. Like you feel that it is doing its work now 🙂 Than i just wash it up.

І останній крок – мій улюблений. Я беру маленьку крапельку шампуню Справжній мед. Я люблю залишити його на волоссі трохи. Це таке надзвичайне відчуття. Ніби ти відчуваєш, що він робить свою роботу зараз 🙂 І тоді я просто змиваю його.

20140425-132647.jpg

And also i want to add that sometimes i use another my hair mask from Dove. But i don’t use it on my had, only on hair. It has many butters and oils and i don’t like that on my had. But my hair became softer. And sometimes i like that 🙂

І також я хочу додати, що інколи я використовую іншу мою маску від Dove. Але я не використовую їі на голові, лише на волоссі. Вона має багато масел та олій і я не люблю відчуття її на голові. Але волосся стає м’ягшим. Тому інколи я люблю таке 🙂

20140425-133119.jpg

So this is it for today. I hope you like my routine 🙂 And yeah i do all that stuff every time i wash my hair. I love to care and to make experiments on my hair 🙂 Of course i really like the result of all this 🙂 So thanks a lot for reading. It will be so nice to hear your hair routine. What do you do with your hair?
Love you, guys, and see you very very soon 🙂 Bye!

Це все на сьогодні. Сподіваюся, вам сподобався мій догляд 🙂 І так, я все це роблю щоразу, коли мию волосся. Я люблю доглядати і експериментувати зі своїм волоссям 🙂 Звичайно, я дуже люблю результат всього цього 🙂 Тому дякую, що читаєте. Було б дуже круто почути як ви доглядаєте за своїм волоссям. Що ви робите зі своїм волоссям?
Люблю вас, друзі, і побачимось дуже дуже скоро 🙂 Бувайте!

6 comments

  1. Roksolana · Квітень 25, 2014

    У мене ці тверді шампуні, маска і Справжній Мед вже у віш-листі:) Закохуюсь у Лаш знову, бо була трошки перерва у користуванні. У мене, до речі, з*явились нові Лашики:)) Скоро буде пост:) А зараз балдію від жасминового аромату твердих духів Пристрасть. Вони так гарно розкриваються… Так що, Соня, якщо хочеш ті парфумки – біжи, бо їх більше не буде, здається… Буде з старих лише Карма і Ванілларі…

    • Sonyasabala · Квітень 25, 2014

      Справжній мед – це щось екстракласне) а ці духи ще є в магазині?
      О, цікаво буде почитати твій пост:)) я вже чекаю 🙂 ну з кармою я проживу 😉

  2. Roksolana · Квітень 25, 2014

    Подзвони краще їм:)

    • Sonyasabala · Квітень 25, 2014

      Невже таки треба буде зайти до них:))

      • Roksolana · Квітень 28, 2014

        Гарний новий дизайн:) Молодець:)

      • Sonyasabala · Квітень 28, 2014

        Дякую дуже!:) він в мене вже був, але потім набрид))

Залишити відповідь

