My face care | Мій догляд за обличчям

Hello, my dears! I’m very glad to see you all again. It so hot today, you even cannot imagine! I’m so happy 🙂
But i want to tell you about some things i bought recently. It is a new experience for me. So i was choosing that for a while. And than decided to ask advisor to help me. So if it is interesting for you, continue to read 🙂

Привіт, мої дорогі! Я така рада знову вас бачити. Сьогодні так спекотно, ви навіть не уявляєте! Я така щаслива 🙂
Але я хочу розповісти вам про деякі речі, які я купила недавно. Це для меене новий досвід. Тому я все це вибирала дуже довго. І тоді вирішила попросити консультанта допомогти мені. Тому якщо вас зацікавило, то продовжуйте читати 🙂

Today i’ll tell you about my face care. Yeah, i also have a little face care:) Recently i saw that my face became a little dry. I think it is because of soap i used when i washed my face. And after that i decided to start washing my face with something else. So i bought a scrub and a tonic.
I’m using that for a week and i can say something about that. I use scrub once or twice a week and it is ok for me as my skin is normal. It has apricot pits and cleans so carefully and softly. My skin became very clean and gentle.

Сьогодні я розповім вам про мій догляд за обличчям. Так, я також маю маленький догляд за обличчям 🙂 Останнім часом я помітила, що моє обличчя стало трохи сухим. Думаю, що це через те, що я вмивала своє лице милом. І після цього я вирішила почати вмиватися чимось іншим. Тому я купила скраб і тонік.
Я користуюся ними тиждень і можу вже щось сказати. Я використовую скраб раз чи двічі на тиждень і це для мене якраз, бо моя шкіра нормальна. Вин має абрикосові кісточки і чистить дуже обережно і м’яко. Шкіра стає дуже чистенькою і м’якою.

20140521-200223-72143330.jpg

20140521-200221-72141429.jpg

20140521-200225-72145394.jpg

Next thing is my tonic also from Watsons Exclusive. Both that products are from Europe by the way. So tonic cleans all that stuff that scrub didn’t. And i use it more often that scrub. But now my skin looks pretty nice and i took a break. I liked that and i will continue to use that. Here it is.

Наступна річ – це мій тонік також від Ватсонс Ексклюзив. Обидва продукти з Європи, до речі. Отже тонік очищає все те, що залишив скраб. І я використовую його частіше, ніж скраб. Але зараз моя шкіра виглядає доволі добре і я зробила перерву. Я люблю його і продовжуватиму користуватись. Ось він.

20140521-200904-72544231.jpg

20140521-200900-72540278.jpg

20140521-200902-72542130.jpg

And the last thing i want to show you it is my sponge which i use for cleaning my face with my tonic. Many people like to use cotton pads for that, but i don’t. I think that my sponge is much better for me.

Ну і остання річ, яку я покажу, – це мій спонж, який я використовую для вмивання обличчя з тоніком. Багато людей люблять використовувати ватні диски, але я ні. Я думаю, мій спонж я набагато кращим для мене.

20140521-201619-72979091.jpg

And yeah, that’s all for today. Thank you for reading i hope you’ll like that. As you may know i don’t like to use many stuff for my face. But this stuff i like.
Love you guys, and see you very very soon! Bye 🙂

І так, це все на сьогодні. Дякую за те, що читаєте, сподіваюся, вам сподобається. Як ви, мабуть, знаєте я не люблю використовувати багато різного для лиця. Але це люблю.
Люблю вас, друзі, і побачимось дуже дуже скоро! Бувайте 🙂

20140521-202018-73218062.jpg

4 comments

  1. CatTheKaty · Травень 21, 2014

    Цікаві доглядові штучки)
    Мені подобаються ці марки, кртуо, що в Ватсонсі можна купити бюджетні європейські бренди)
    Мені здається, що такий спонж менш гігієнічний в порівнянні з ватними дисками – диск взяв-використав-викинув, а от спонж треба якось мити і дезинфікувати…

    • Sonyasabala · Травень 21, 2014

      Дякую)
      Так, в Ватсонс круті бренди бувають))
      Але диск мені якось не подобається, не зручно. Я намагаюся його мити і часто міняти 🙂

  2. Roksolana · Травень 21, 2014

    Я люблю целюлозні диски, за допомогою них вмиваю обличчя гелем, але не завжди. Ватні диски вже для лосьйона або тоніка…

    • Sonyasabala · Травень 21, 2014

      А що це за диски такі?)
      Ну я ще новенька в тому, тому буду далі пробувати)

Залишити відповідь

