Найкращій Вчительці

Цього літа минуло ось уже два роки після мого закінчення школи. Такого вже далекого 2012 року я стояла у вечірній сукні і з атестатом в руках.
Ще тоді школа, здавалось, зовсім не змінилась. Але навіть вже тоді були помітні зміни. В той останній мій рік у школі вже відчувалася легка рука нового керівництва.
На першому курсі я ще мала можливість інколи заходити сюди. Але цього року я була лише 1 вересня. Нещодавно мене запросили на звіт директора школи. І те, що я побачила, мене просто вразило.
Школа нарешті розцвіла! Звіт тривав десь години дві, але весь час я слухала і мені було цікаво.
Але я зараз навіть не про це. Я дуже рада за свою рідну школу. І за те, що тепер там справді все добре. Нова, сучасна, інноваційна – все це тепер і про Бібрську ЗОШ.
Так приємно було слухати думку вчителів про нового директора.
Я добре пам’ятаю Галину Михайлівну Островерху ще з 5 класу. Тоді вона навчала нас мови і літератури. Знаєте, як важко переходити в 5 клас, коли замість однієї вчительки, раптом з’являються безліч інших. Галина Михайлівна тоді була ще завучем, яка у молодшій школі приходила до нас на підсумкові і мала бути страшним екзаменатором. Але я її пам’ятаю доброю і чуйною. І мову і літературу я знала дуже добре. До речі, ЗНО з цього предмету я здала найкраще. За що велике спасибі Галині Михайлівні.
Коли хтось намагався нам пригрозити походом до кабінету директора, ми могли хіба що радіти. Там завжди можна було отримати добру пораду і тепле слово.
Нарешті атмосфера в стінах школи змінилась на дружню і приємну. Знаєте, коли завжди є до кого звернутись, стільки сил і натхнення з’являється.
Зараз я студентка одного з кращих вишів України – ЛНУ імені Івана Франка. Займаюся творчість і громадською роботою. І завжди приходжу і приходитиму до своєї вчительки, яка точно порадіє і порадить. Знаю, що вона завжди тримає за мене кулачки.
Кращої кандидатури на посаду директора годі знайти. А хто сумнівається у правильності такого рішення, просто не розуміє про що говорить.
Тому, дорога Галино Михайлівно, дякую Вам за все! Щастя, успіху і ніколи не зважайте на тих, хто хоче Вам завадити. Я завжди приходитиму до Вас. Ви завжди будете моєю Вчителькою.
До зустрічі у школі!

Спогадами ділилася Софія Сабала, колишня учениця Бібрської школи

20140628-020744-7664551.jpg

Залишити відповідь

