TAG: Питання і відповіді про мене

Привіт усім! Нещодавно я отримала невелику нагороду від моєї землячки блогера Роксолани Коліби. Велике спасибі 🙂
Вона для мене придумала декілька цікавих питань, на які я повинна дати відповіді. А потім придумати свої і передати далі. Як на мене, доволі цікаво 🙂 Тому почнімо!

1. Чому ти вирішила вести блог?
Насправді, мені це цікаво. Я читаю інші блоги і розумію, що просто читати чужі, – це для мене замало. Я можу творити свій продукт, то чому б не робити це? Ну і я ж журналіст, то це для мене чудова практика. Перший мій блог я створила ще у 10 класі, коли випадково натрапила на Блогер у Google. Шкода, що я загубила пароль від нього. Цікаво було б почитати що я там такого писала.
2. Яка епоха подобається тобі найбільше і чим?
Як на мене, та епоха, у якій живемо ми, – це одна з найважливіших епох для України. Ви лише уявіть – ми творимо історію! Нарешті ми – це Європа. Творимо якісно і все буде добре.
3. Улюблена книга.
Одна з останніх вартісних книг, яка мене надихнула. Це книга Дейвіда Кіркпатріка “The Facebook effect”.
4. Чи здійснилася мрія твого дитинства?
У мене, мабуть, не було такої однієї мрії. Важко пригадати. Мріяла бути щасливою. Ну ця мрія точно здійснилася.
5. Яке твоє хобі крім блогу?
Люблю танцювати, читати. Літом люблю грати бадмінтон. Взагалі люблю робити багато всього.
6. Кого ти вважаєш іконою стилю?
Мені справді подобається стиль Анджоліни Джолі.
7. Скільки часу займає твій ранковий марафет?
Як правило, для того, щоб вранці зібратися і поснідати мені потрібно від 30 до 60 хвилин. Косметикою я користуюся мало і зовсім не щоранку. Але десь приблизно 10-15 хвилин. Довго стараюся не наводити марафету 🙂
8. Як часто ти фарбуєш нігті?
У мене, на жаль, лак на нігтях тримається не довго. Тому раз у 3-4 дні.
9. Де б ти хотіла побувати цього літа?
Я дуже хочу побувати в Америці. А особливо в Нью-Йорку. Це моя мрія:)
10. Чи є у тебе девіз?
На жаль, одного девізу нема. Просто живу. Так, як вважаю за потрібне.
11. Чи є у тебе якась залежність?
Ні, залежностей в мене нема і шкідливих звичок також.

1. Для чого ти створила свій блог?
2. Скільки часу тобі потрібно для вечірніх процедур?
3. Як багато косметики у твоїй косметичці?
4. Який твій улюблений косметичний бренд?
5. Чи було в тебе колись бажання створили канал на ютубі?
6. Який твій улюблений фільм?
7. Твої рідні, друзі підтримують твоє захоплення блогом?
8. У тебе багато друзів-блогерів?
9. Чи потрібне тобі натхнення для написання чергового поста?
10. Як довго ти ведеш свій блог?

Ну ось це і все на сьогодні. Спасибі, що читаєте! Бувайте, друзі, побачимось!
Нагороду я передаю Ользі Сокаль.

Залишити відповідь

