А ви пам’ятаєте як воно?…

А ви пам’ятаєте як воно? Без сепаратистів, бойовиків і терористів? Без ворога по сусідству? Без страшних слів?
Знаєте, життя воно іде по спіралі. Тільки от ніколи не думала, що історія вміє повторюватись так швидко.
Так хочеться прокинутись вранці з усвідомленням того, що все. Просто все погане закінчилось. Що АТО не гримить в голові страшним відгомоном. Що нарешті всі наші хлопці вдома. Живі і здорові. І ніхто більше не стріляє по них. Я не хочу більше бачити бойовиків і чути про георгіївські стрічки, які вони собі начепили.
Я хочу жити і будувати свою країну. Я хочу знати, що східний кордон під трьома замками. Я хочу подорожувати Європою. Я хочу забути слова бук, град, АТО, Росія… Я не хочу знати, якою ракетою можна збити літак.
Але коли я чую на відео, яке знімає місцева жителька Донбасу, що вона радіє “збитому літаку Київської хунти”, я вибухаю.
Скажіть будь ласка як з такими жити далі? Вони здають наших військових, вони з обіймами зустрічають бойовиків. Ви зможете з ними жити?
Я вірю, що в нас все буде добре. Ми ж не скаржимося на Батьківщину, ми її будуємо. Ми не шукаємо прихистку в інших держав, ми з ними співпрацюємо. Ми занадто мирні, щоб вводити свою армію в іншу державу. І ми занадто войовничі, щоб віддати комусь свою.
Ми – кістка в горлі. Нас вкусили, та не проковтнули. Ми сильні духом. Ми піднялась з попелу. Загартували дух і згуртувалися.
Від нас такого ніхто не чекав.

Просто декілька сумбурних нічних думок.

Залишити відповідь

