Осіння колекція Lush

Зовсім недавно до мене прійшла чудова посилочка від Лаш з їхньою новою колекцією. Сьогодні я хочу познайомити Вас з новеньким милом. Тому, якщо Вам цікаво, то читайте далі.

Перше моє враження було доволі хороше. Мило видавалося маслянистим і приємним. Власне, спробувавши я зрозуміла, що так воно і є. Щоправда, треба відзначити, що запах у нього доволі цікавий і не всім може сподобатись. Запах кавовий з якимись пряностями для мене. Особисто мені він сподобався, але багатьом – не дуже.

Після нього у мене хороше відчуття на шкірі. Я навіть пробувала його використовувати для обличчя і воно його не сушило, що було для мене дуже дивним. Сюрприз вдався – я була задоволена 🙂

DSC_0353

Не дивуйтеся, чого в мене бракує шматочка. Я просто люблю відрізати маленькими шматочками і так використовувати. Виглядає дуже круто і я б сказала апетитно 🙂 Для мене він нагадує якийсь тортик з корицею.

Піниться воно середньо, але це не заважає гарно йому працювати. Загальне враження в мене склалося хороше. Шкіра після нього приємна і не така суха, як після мила Карми.

Ось Вам ще декілька фото і дякую за увагу. Побачимося дуже скоро, а ви тим часом завітайте на сайт Лаш і обирайте для себе щось з нової осінної колекції 🙂 Бувайте! 🙂

Продукція надана для незалежного тестування інтернет-магазином Lush

DSC_0354 DSC_0355

Залишити відповідь

