Бомба для ванни від Лаш

Усім привіт! І сьогодні в нас все ще чудова золота осінь, Львів просто переповнений всім цим розмаїттям барв. І це так красиво 🙂 Але все ж це осінь, в мене знову горять ароматичні свічки, які зовсім не прижилися впродовж літа чи весни. Тому мирненько чекали свого  часу в мене на поличці. Ну і дочекалися. Хоча не завадило б купити чогось більш осіннього чи зимового. Але зараз я хочу написати Вам трошки про мої новинки від Лаш.

Сьогодні мова піде про нову бомбу для ванни “Великий розкішний пудинг”. Це також як і попереднє мило з нової осінньої колекції. Отже ось як вона виглядає.

DSC_0356

А пахне вона так само круто! Нотки лаванди разом з іланг-ілангом дають відчуття розслабленості і якогось релаксу. Разом з тим пахне дуже ненав’язливо і приємно. Після ванни з цією бомбою шкіра стає м’якою, ніжною і має чудовий аромат. От пишу це зараз і думаю, що потрібно знову йти в ванну 🙂

Сама бомба доволі велика, має десь 200 грам.

Загалом, я задоволена цією новинкою. Вона дуже осіння і чудово вписалася в мій теперішній настрій 🙂

Ось ще декілька фото і на цьому на сьогодні все, дякую, що читаєте і до нових зустрічей 🙂

DSC_0358 DSC_0357

Залишити відповідь

