Золотий ФАН від Lush

Привіт, друзі! Вирішила нарешті написати Вам про найбільш універсальний продукт від Лашу, який я лише мала. Тому тестувала його трохи довше, ніж інших. Але ось зараз я готова до того, щоб розповісти Вам свою думку про цю штуку 🙂

DSC_0377

Власне, з назви Ви могли б зрозуміти, що мова йтиме про якийсь Фан. Але думаю, що більшість читачів не зовсім знає, що воно таке і куди його кидати 😉 Признаюся, сама така була, коли тільки його отримала. Ось трохи інформації про нього від виробника.

Творчістьгра та справжня солодка насолода  у Вашій ванні!
Цей золотий та сяючий дивозасіб має безліч можливостей використаньВикористовуйте його як шампунь  та насолоджуйтесьблиском свого волоссязавдяки олії солодкого дикого апельсинуПрийміть ванну з невеликим шматочком цього Фана  та зачаруйтесяспогляданням золотистопінних хмарин в своїй ваннійчи простопомийтеся з його допомогоющоб зробити свою шкіру неймовірношовковистою та ароматною.  Проте найбільша забава  Ви можетевикористовувати його як засіб для ліпки та самостійно створити знього саме ту істотуякій би Ви довірили доторкатися до своєї шкірипід час миття.  Ценапевно, найбільш творчий та захоплюючий спосіб прийняття ванни.

А тепер по порядку. Спочатку я вирішила спробувати його як шампунь. І тоді я справді відчула, що моє волосся стало м’якшим. Мабуть, апельсин таки подіяв. Потім він мені також сподобався в якості чи то мила, чи чого. Коротше, шкіра моя теж залишилася задоволена 🙂 Ну і те, що мені найбільше сподобалося, – це піна! Справді, цей ФАН в якості піни, – просто чудовий. Хоча, чого я дивуюся, він і на волоссі чудово пінився 🙂

DSC_0375 DSC_0374

Єдине, що мені не сподобалося, то це те, що з нього можна всяке ліпити. І його не зовсім зручно використовувати. Але це всього лише маленька дрібниця. Та й, може, це комусь і подобається 🙂

DSC_0376

Загалом, мені ФАН сподобався 🙂 Буду і надалі використовувати його, особливо зараз осінь, дощі, холодно – чудовий час для всяких ван 🙂

Тому на сьогодні все, дякую за увагу і до нових зустрічей! 🙂

Продукція надана для незалежного тестування Інтернет-магазином Lush. Lush

2 comments

  1. Satu Panda · Листопад 18, 2014

    у меня был такой розовый. запах просто абалденный,пан на всю ванную 🙂 ну а то что лепить можно- мне наоборот казалось веселым. а когда надо было мыться или на пену пускать- отщипывала небольшой кусочек просто:)

Залишити відповідь

