Зустріч від Zoya

Привіт, друзі! Сьогодні я мала чудову нагоду побувати на лакозустрічі, яку організували представники парки Zoya в Україні. Дякую Вам!
Насправді, я лише перший раз побувала на такій зустрічі. Тому не зовсім знала чого чекати 🙂
Тільки-но ми прийшли, зразу нас зустріли як своїх. Це було дуже приємно.
Ми мали можливість спробувати купу різних лаків, поспілкуватися не тільки з дівчатами зі Львова, які теж цікавляться тим же, що й ти, але й поговорити з представницями фірми Zoya. Зустріч відбувалася у дуже приємній і затишній обстановці. Здавалося, що всі давно знайомі 🙂
Також ми пробували блиски-бальзами для губ. Але мої губи все одно хочуть чогось екстраординарного.
Не обійшлося і без чудових подаруночків. Я отримала лак у відтінку Tamsen і тестер зволожуючого крему для обличчя.
В підсумку хочу сказати, що мені дуже сподобалося сьогодні! Дякую всім дівчатам і організаторам за чудово проведений час 🙂 Ну і як без купи фотографій? 😉
IMG_0654.JPG

IMG_1599.JPG

IMG_1601.JPG

IMG_1598.JPG

IMG_1600.JPG

IMG_1604.JPG

IMG_1603.JPG

IMG_1602.JPG

IMG_1606.JPG

IMG_1609.JPG

IMG_1614.JPG

IMG_1611.JPG

IMG_1608.JPG

IMG_1619.JPG

IMG_1618.JPG

IMG_1620.JPG

IMG_1617.JPG

IMG_1621.JPG

IMG_1622.JPG

IMG_1624.JPG

IMG_1623.JPG

IMG_1634.JPG

IMG_1633.JPG

IMG_1631.JPG

IMG_1628.JPG

IMG_1635.JPG

IMG_1630.JPG

IMG_1629.JPG

Дякую, що читаєте! До наступних зустрічей! 🙂

5 comments

  1. Пінгбек: Новий манікюр з лаками Zoya | А в мене тепло... :)
  2. Satu Panda · Листопад 18, 2014

    Блеск для губ Мне у Зои очень понравился, хотя и форма странная. Вообще отличная встреча была наверняка)

    • Sonyasabala · Листопад 18, 2014

      Та зустріч була надзвичайна)) а блиск щось мені не зовсім ліг. Хоча тоді в мене були губи трошки підсушені. Може, тому 🙂

  3. Вікторія Демчук · Червень 19, 2015

    Ох, скільки всього красивого)) Треба вже нарешті спробувати ці лаки))

    • Sonyasabala · Червень 19, 2015

      Красивого було багато) слідкуйте за оновленнями – скоро у Львові буде зустріч з Мері Кей, яку організовує Спілка красивих блогерів 😀😉

Залишити відповідь

