Новий манікюр з лаками Zoya

Привіт, друзі! Як Ви можете пам’ятати, вчора я побувала на чудову лакозустріч від Zoya. Хто ще не читав цей пост, можете почитати тут. Ну і ми мали чудову можливість зробити собі класний манікюр за допомогою цих лаків 🙂 Звичайно, що всі скористалися такою можливістю 🙂
Перший лак, який потрапив мені в руки, був яскраво червоного кольору. Зрештою цим лаком я і робила манікюр. Але все по порядку.
Для початку покажу Вам кінцевий результат.
IMG_0055-0.JPG

А тепер трохи детальніше про самі лаки. Чудовий червоний – лак з відтінком Elisa. На безіменному пальці я вирішила зробити акцент і намалювала тілесним глітером з блискітками, які переливаються різними кольорами. Ось ці два лаки 🙂

IMG_0051.JPG

IMG_0050.JPG

Загалом, хочу сказати, що вийшов такий собі різдвяний манікюр. Так і здається, що зараз вийду, а надворі зимовий Нью-Йорк і в домі пахне ялинкою. Чомусь саме такі асоціації в мене виникли з цим манікюром. Хоча вийшло все дуже випадково.

Хочу ще сказати окремо про самі лаки. Я залишилася дуже задоволеною цими лаками. Це перший червоний, який так легко нанісся. Він так легко ліг на мої нігті. І навіть на коротких нігтях виглядає дуже глибоко і насичено. Я завжди думала, що нігті поламалися, то варто малювати якимись непримітними або нюдовими кольорами. А тут таке…
Особливо сподобалося, що два лаки круто лягли в один шар. Це для мене щось надзвичайне.
Вони не пахнуть нічим жахливим. Я б не сказала, що це була страшна проблема, але все ж. Це плюс.
Щось в мене одні плюси вийшли… Ну, може, якщо я покористуюся ними довше, то знайду ще мінуси. Але поки мені дійсно все подобається.

Ну ось такий короткий огляд в мене вийшов про лаки Zoya. Дякую, що читаєте і до нових зустрічей 🙂

IMG_0052.JPG

IMG_0058.JPG

IMG_0054.JPG

IMG_0053.JPG

Залишити відповідь

