А в мене зима з лаком Zoya Tamsen

Привіт! Сьогодні хочу показати Вам свій новий манікюр з лаком Zoya у відтінку Tamsen. Лак я отримала в подарунок на зустрічі, про яку я теж недавно писала. Хочу декілька слів сказати про сам лак.

  • він має красивий червоний колір з легким теплим підтоном.
  • наноситься гарно і легко, але має рідку текстуру, тому треба бути максимально уважною
  • в один шар виглядає насичено і яскраво
  • знімається теж легко і не малює шкіру навколо нігтя у червоний
  • без бази і топу тримався десь 3-4 дні
  • має чудовий рідний глянець, а якщо його ще покрити топом, то взагалі прекрасно
  • кісточка у нього невелика і дуже зручна

Загалом я дуже задоволена, що має тепер таке диво у своїй маленькій колекції. І, як на мене, він буде просто моїм улюбленцем впродовж всієї осені та зими.

Отже тепер перейдемо до самого манікюру.

DSC_0391

Ось, що я використовувала сьогодні. Рідина для зняття лаку від МАГ, засіб для догляду від Одрі ( він в мене служить і топом, і базою) ну і сам лак Zoya.

Спочатку я тонким шаром покрила нігті засобом від Одрі. Зараз чи не найкращий час для захисту і догляду.

DSC_0387 DSC_0414 Далі ж я просто нанесла середнім шаром лак і дала йому висохнути.

DSC_0389 Потім ще раз нанесла Одрі і все – манікюр готовий! Ось Вам ще декілька фото і на сьогодні все! Дякую за увагу і до наступної зустрічі! 🙂

DSC_0409 DSC_0407 DSC_0406 DSC_0405 DSC_0404 DSC_0403 DSC_0401 DSC_0399 DSC_0398 DSC_0397 DSC_0396 DSC_0394 DSC_0393

Залишити відповідь

