Скраб для губ від Lush

Привіт, усім!
Тепер вже офіційно зима і надворі дійсно дуже холодно. Не знаю як у вас, але моя шкіра потребує особливого догляду і уваги 🙂
І сьогодні я хочу розповісти вам про новий для мене продукт по догляду. Тому, якщо вам цікаво, – залишайтеся зі мною 🙂
Мова йтиме про скраб для губ. Насправді, для мене річ доволі нова і приглядалася я до неї досить довго. Декілька раз пробувала в магазині і все ніяк не могла наважитись. Але все ж він у мене. Тому ось він цукровий скраб для губ від фірми Lush.
IMG_0760.JPG

IMG_0764.JPG
Дизайн коробочки доволі звичний для лашівських продуктів. Маленька скляна баночка з пластмасовою кришечкою з переробленого пластику. Доволі мила.
Ну але це далеко не основне. Скраб призначений для відшелушування губ, для того, щоб позбутися сухості. Він цукровий і в мене з запахом м’яти. Тому в мене ще приємний холодок на губах.

IMG_0769.JPG
Що я можу сказати про цей продукт?
Мені він сподобався. І хоча я користуюся ним не часто, але результат мені подобається. В мене зазвичай губи взимку у дуже поганому стані. А зараз завдяки скрабу і кільком бальзамам мої губи залишаються у доволі хоровому стані.

IMG_0779.JPG

IMG_0773.JPG

IMG_0772.JPG

IMG_0776.JPG

Дякую за увагу і теплого вам вечора і хорошої зими 🙂

2 comments

  1. Satu Panda · Грудень 6, 2014

    Симпатична упаковка! Майже скінчилися усі мої скраби для губ, придивлялася до Лашевского с ароматом жувальної гумки:)

    • Sonyasabala · Грудень 6, 2014

      Оо, цей найкраще пахне)) Я б його взяла, якщо б він був тоді)

Залишити відповідь

