Моя перша коробочка Wonderbox

IMG_2019-2.JPG
Привіт, усім! І сьогодні я нарешті забрала свою першу коробочку Wonderbox.
Я довго думала і читала багато відгуків про різні коробочкові сервіси. І нарешті зупинилася на цій.
Отже до Вашої уваги листопадова коробочка Wonderbox.
Вона як зазвичай біленька і з логотипом. Всередині зразу бачимо традиційне привітання від творців коробки. Ну і короткий опис продуктів.

IMG_2020.JPG

Прочитавши привітання, бачимо сам вміст. Не буду довго мучити. Ось яке наповнення моєї коробочки.

IMG_2022.JPG

IMG_2023.JPG
Ну а тепер трохи детальніше про кожен продукт.

IMG_2035.JPG
Перша мені потрапила в руки стійка підводка-тіні від Bourjois. У неї цікава кісточка, якою, думаю, буде зручно малювати стрілки. У мене фіолетовий відтінок. Буду пробувати. Ціна 1,5 г – 170 грн.

IMG_2038.JPG

Продовжу тему декоративки покажу лак для нігтів від Nubar. Поки нічого не можу сказати, але думаю скоро ви почуєте мої відгуки. Ціна 15 мл – 79 грн.

IMG_2036.JPG

IMG_2037.JPG

Наступні два продукти марки White Mandarin. Признаюся, що все у цій коробочці для мене нове. Тим більше доволі цікаво.
Отже перший – це крем-вершки для демакіяжу. Запах у них доволі трав’яний як на мене, але не сильний. Ціна за 200 мл – 124 грн.

Далі шампунь серії “Цілющі трави”. Підходить для всіх типів волосся у мене для укріплення і росту. Ціна за 250 мл – 140 грн.

IMG_2031.JPG

IMG_2030.JPG

IMG_2029.JPG
Далі трохи парфумерії. Я отримала тестер 3 мл зі спреєм від фірми Demeter. У мене запах Plum blossom або Сливова квітка. Аромат ніжний і легкий. Побачимо наскільки він стійкий.
Ціна за 30 мл – 425 грн.

Ще маленький крем для шкіри навколо очей. На жаль, опису немає.
Фірма Institut Arnaud.

IMG_2032-0.JPG

Тут маємо продукти марки Guam. Фірма мені не відома, але чула про неї багато.
Перше є крем для тіла нічний. Мав би запобігти целюліту і допомогти похудінню. А також зволожити, пом’якшити і обновити шкіру.
Ціна за 500 мл – 959 грн.
І шампунь теж цієї марки. Ніжний шампунь, який бережно очищує волосся. Ідеальний для жирного типу, а також проти випадання.
Ціни не вказано.

IMG_2033-1.JPG

Ну і кілька брошур з описами, знижка на продукцію Guam, пробники двох тональних основ MaxFactor Skin Luminizer 50 natural i Bourjois Happy Light Foundation in 53 golden beige.
Також пророщені зерна від фірми Добра їжа. Так би мовити турбота ще й про здоров’я.

Ну ось така в мене вийшла перша коробочка. Поки не знаю чи все мені підійде, але точно буду пробувати. Дякую, що осилили такий довгий пост. І до наступних зустрічей 🙂

4 comments

  1. Оксана Дроздова · Грудень 9, 2014

    Вітаю з першою коробочкою! Чекатиму відгуку про парфум, бо знаю, що Деметр славиться своїми екстравагантними і трохи дивними ароматами. Вам дістався популярний))

    • Sonyasabala · Грудень 9, 2014

      Дякую))
      Обов’язково напишу відгук) Ну мені дістався не дуже екстравагантний) Аромат доволі цікавий))

  2. Satu Panda · Грудень 9, 2014

    Ой а я так хотела себе фиолетовую подводку 🙂 Неплохое знакомство с сервисом вышло

    • Sonyasabala · Грудень 9, 2014

      Так, знайомство вийшло цікавим))
      Снігопад підводка, до речі, витримала слабенько)

Залишити відповідь

