Beauty Uk: Мої враження

dsc_0389

Привіт, усім!

Сьогодні я виставила усі заліки і дуже щаслива прийшла додому. Вирішила, що час для різдвяних гірлянд, свічок і чашечки ароматного чаю. А ще час написати мій новенький пост для блогу 🙂 Тому влаштовуйтеся зручніше та продовжуйте читати, поширювати і коментувати 🙂

Сьогодні мова йтиме про бюджетну британську фірму Beauty Uk, яка лише недавно з’явилася на ринку України. У Львові я теж її зустріла і тому хочу розповісти трохи про неї.

DSC_0390 DSC_0391На фото вище ви можете побачити ті продукти, які у мене є, і про які я сьогодні розповім. У мене є палітра тіней, два блиски для губ і лак для нігтів. Детальніше розповім про кожен продукт. 


DSC_0393DSC_0396

Палітра виконана у білому кольорі з прозорими вставками, через які видно кольори тіней. Також має дуже зручне дзеркало, яке спочатку видається маленьким і зовсім не потрібним. Як Ви бачите на фото колір тіней доволі яскравий і навіть літній. З одного боку так, а з іншого і не зовсім. Тіні не сильно пігментовані і на очах виглядають здебільшого легко. Також добре тушуються в майже не помітну димку. Звичайно, не всі кольори я зараз можу використовувати. Жовтий, наприклад, точно літній 🙂 Ну і трохи свотчів.

DSC_0397 DSC_0400 DSC_0398

Загалом, якість тіней мені подобається і я зараз частенько використовую світлий фіолетовий відтінок для легкого денного макіяжу.

DSC_0403 DSC_0402 DSC_0401

Далі поговоримо про блиски для губ. Признаюся, я блиски загалом не люблю. Ну дуже вже вони всі липкі, незручні і не стійкі. Але ці мене покорили.

DSC_0404 DSC_0406 DSC_0405

У них дуже стильна і гарна упаковочка. Особливо сподобався аплікаторподушечка. Ним так зручно і легко наносити блиск. І він дуже м’який. Сам блиск лягає рівномірно і тримається кілька годин, якщо я його не з’їм 🙂 Губи не сушить, навіть мої, що дуже приємно. Зліва – має темно-нюдовий коричневий колір з легким шимером, справа – теж легкий, нюдовий, але з рожевим підтоном і без шимеру чи блискіток. Чудовий щоденний варіант.

DSC_0407 DSC_0413 DSC_0412
DSC_0409 DSC_0408

Блиски справді варті уваги і вони встигли мені полюбитися у щоденному макіяжі 🙂

Ну і на останок я залишила лак для нігтів. Не тому, що він мені не подобається, чи ще щось, а тому, що він має яскравий оранжевий відтінок. Абсолютно літній відтінок. Тому я його відставила для весни чи літа.

DSC_0415 DSC_0422 DSC_0421Ось такий в мене вийшов пост про цю нову для нас британську фірму косметики. Думаю, що знайомство вийшло чудовим, і буду продовжувати відкривати для себе і для вас цю фірму 🙂

Дякую, що читаєте, і до наступних зустрічей! 🙂

4 comments

  1. catthekaty · Грудень 12, 2014

    Вау, які блиски) Я просто обожнюю такі аплікатори (все, завтра біжу і купую ☺)
    Така яскрава палітра тіней, навіть не знаю, чи наважилась би на такі ☺ А вони матові?

    • Sonyasabala · Грудень 12, 2014

      Блиски круті)) я ж казала))
      Тіні на свотчах я наносила кілька раз, щоб добитися такої передачі кольору. А так вони дуже легкі, але так на фото не було б помітно))
      Майже всі матові, шимерний лише білий 🙂

  2. Satu Panda · Грудень 15, 2014

    У тебя уже новый год и гирлянды :)) Тени конечно красота,никогда не умела пользоваться такими яяяяркими:)

    • Sonyasabala · Грудень 15, 2014

      Так, я вже вся поринула у передріздвяну зимову казочку 🙂
      Та я теж) але буду вчитися 🙂

Залишити відповідь

