My currently favorite mascaras

Привіт, усім! 

А поки сьогодні моє місто все більш європеїзується за допомогою дощів і не важливо, що надворі середина грудня. Але я все-таки намагаюся бачити позитив у всьому. Отже поки я вдома, вирішила написати пост про один із найпопулярніших косметичних продуктів. Думала я про це написати вже давно, але тільки зараз нарешті втілила в життя. Тому не буду довго розповідати, краще почну!

DSC_0403

Отже з фото можна зрозуміти, що мова йтиме про туш. І першою я хочу показати мою першу туш від MaxFactor Masterpiece Transfom. Отримала я її в подарунок від Космо зовсім нещодавно. Але я вже встигла її потестити і скласти власне враження. Перше, що мене здивувало, – це кісточка. Такої маленької і дивної я ще не мала. Мені аж страшно стало, як вона малюватиме. Насправді, туш хороша, але капризна. Просто так намалювати і побігти – це не той варіант. З нею треба трохи побавитись, потім розчесати вії, щоб забрати залишки і тоді вже можна йти по справах. Звичайно, зовсім не щоденний варіант, але ефект після неї хороший, тому можна пробачити.

DSC_0404

Загалом, туш мені сподобалася і надалі буду нею користуватися.

DSC_0400

Ця туш мені теж дісталася в подарунок на мій День народження. Хоча перед тим я довго придивлялася до неї і все ніяк не наважувалася купити. Як відчувала 🙂

Отже туш Maybelline Mega Plush чудова! У неї велика і дуже зручна кісточка, яка гарно промальовує вії, надає об’єму, припіднімає і трохи видовжує. Одним словом я задоволена нею на всі сто. Підходить і на щодень, і на особливі випадки. Вона не осипається і залишається на очах поки ви її самі не знімете.

DSC_0401

Я дуже задоволена, що вона в мене таки з’явилася. Радо використовую її чи не щодня!

DSC_0396

Передостання туш фірми Ives Rosher Sexy Pulp. Як не дивно, теж отримала в подарунок при замовленні. Туш гарно підкручує віє, наноситься легким шаром і додає незначного об’єму, що мені дуже подобається як щоденний варіант. Вона найбільше серед усіх саме підкручує мої вії. Зрештою, її кісточка саме для цього.

DSC_0397

Кісточка теж велика і зручна. Малювати нею одне задоволення. Хороший подаруночок за замовлення!

DSC_0391

Ну і остання на сьогодні туш нарешті куплена мною особисто 🙂 А то самі подарунки були. Отже це від фірми Essence Get big lashes. Вона також має велику щіточку і тому гарно промальовує вії і додає об’єму. Її можна нанести легким шаром для денного макіяжу або кількома, щоб вийшов більш вечірній. Дива вона не робить, але загалом мені подобається.

DSC_0394

Отже на сьогодні це все, що я хотіла Вам розповісти і показати. Сподіваюся, що ця публікація буде корисною для Вас і цікавою 🙂 Заходьте до мене ще, у мене дійсно тепло 🙂

6 comments

  1. Nataly Matolinets · Грудень 17, 2014

    Другу я вже пробувала, першу, а судячи з усього, треба брати!))

    • Sonyasabala · Грудень 17, 2014

      Друга взагалі крута)) мені дуже подобається))

      • Оля · Грудень 17, 2014

        я пам’ятаю кісточку першої туші)))) мені теж найбільше 2-га сподобалася треба випробувати) і ще цікавий фон для твоїх тушей))

      • Sonyasabala · Грудень 17, 2014

        Я була дійсно здивована))
        Так, її можна рекомендувати)) хіба хтось не любить великих і гнучких кісточок))
        Дякую 🙂 вирішила, що погода ніяк не навіює різдвяного настрою, то хоч фон врятує 🙂

  2. Satu Panda · Грудень 18, 2014

    Maybelline Mega Plush – а меня вот эта заинтересовала, давно смотрю на такие туши и все никак не решаюсь купить. То что не осыпается это просто очень хорошо, поскольку часто макияж ношу по 10+ часов и стойкость очень важна

    • Sonyasabala · Грудень 18, 2014

      Ну я не носила 10+, але думаю, мало б бути все ок)
      Можу спеціально зробити експеримент 🙂

Залишити відповідь

