Хоббіт: туди і назад

Привіт усім!
Зовсім недавно я нарешті сходила на останню частину Хоббіта. Ну і про це я вам зараз розповім.
Як я довго чекала на неї. Це ж треба було цілий рік перерви робити між двома частинами. Коротше з листопада я чекала на цей фільм і нарешті він вийшов. Я його чекала так, що аж пропустила прем’єру. Тому пішла лише недавно.
Отже остання частина Хоббіта мене просто вразила.
Гра акторів на вищому рівні. Запам’ятався дракон Смог. Його голос, міміка – все змушує здригатися.
Все було так деталізовано, продумано – ну просто не відірватися від екрану. Особливо ефектно виглядав момент, де дракон спалює озерне місто. Там спецефектів точно не пошкодували. А особливо в форматі 3Д.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/e94/45876254/files/2014/12/img_2134.jpg

Ця історія мені сподобалася ще коли я читала книжку. Вона по-дитячому добра, гарно продумана і точно варта уваги. Вона про дружбу, кохання, відвагу та честь.
До речі, це остання історія про Середзем’я. Уявляєте? Це додавало суму під час перегляду і не хотілося, щоб цей фільм закінчувався.
Якщо Ви ще не бачили цієї картини, то обов’язково подивіться! Вона дійсно того варта.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/e94/45876254/files/2014/12/img_2133.jpg

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/e94/45876254/files/2014/12/img_2131.jpg

2 comments

  1. Nataly Matolinets · Грудень 25, 2014

    Сходила на вихідних… МОре емоцій! Хочу ще) Якос навітьс умно уявляти, що не буде більше Середзем’я і нових історій в ньому (( Хоча… мене ще чекають режисерські версії!

    • Sonyasabala · Грудень 25, 2014

      І мені сумно( Шкода, що Толкін більше нічого не написав(

Залишити відповідь

