Цитрусовий заряд бадьорості від Weleda

Привіт усім!
Для початку хочу привітати всіх зі святами! Я трохи зробила паузу і обдумала, що мені робити і про що писати. Тому з нового року чекайте багато цікавого 🙂
Але сьогодні я хочу написати огляд на два продукти новенької для мене фірми. Зацікавила? Тоді продовжуйте читати 🙂
Сьогодні я хочу познайомити Вас з новою для мене фірмою Weleda. Насправді, я зовсім випадково дізналася про цей бренд, а точніше прочитала про нього у якогось блогера ( так, я теж багато читаю інших блогерів і довіряю їхній думці). Тоді і вирішила, що теж хочу спробувати щось з цієї марки. Отже для початку за допомогою Тетяни, PR-менеджера компанії, я обрала набір для тіла – гель для душу та молочко для тіла – з цитрусової серії. Ну ось така передісторія і перейдімо все ж до самих продуктів.

2015/01/img_2339.jpg

Почну я з гелю для душу. Насправді, я б назвала це крем-гель для душу. Консистенція у нього кремова і дуже ніжна. Має гарний білий колір. Він запакований у форму тюбика і є дуже зручним у використанні.

2015/01/img_2340.jpg

Ще мене дуже порадував склад цього гелю. Він справді натуральний і я була чесно здивована. Як Ви могли б зрозуміти, гель мені таки сподобався. Особливо його запах. Свіжий цитрусовий – він справді бадьорить. Я давно не пригадую такого насиченого і яскравого цитрусового запаху.

2015/01/img_2342.jpg

2015/01/img_2341.jpg

Тепер розкажу і про живильне молочко для тіла. Запах у нього такий же як і у гелю. Та і взагалі, як на мене, це чудовий тандем. Молочко має цікавий аплікатор чи то помпу. З нього легко видавлювати продукт і наносити на тіло.

2015/01/img_2345.jpg

2015/01/img_2343.jpg

Консистенція у нього легка і також кремова. Я пробувала його як на тіло, так і на руки. Для моїх рук зимою потрібно значно більше зволоження, а от для тіла – зволоження мені достатньо навіть взимку. Він дуже легко розподіляється по тілу і швидко впитується, що особливо важливо для мене. А тим більше в холодну пору, коли не комфортно довго стояти і чекати поки все це впитається. Після молочка тіло ніжне, м’яке і нема жодної плівки чи іншого дискомфорту.

2015/01/img_2347.jpg

Склад: вода, олія кунжуту, спирт, кокосова олія, гліцерин, сон з листя алое, оливкова олія, олія ши, гліцерин стеарат цитрат, гліцерин стеарат SE, алюмосилікат магнію, ксантанова камідь, карраген, суміш натуральних ефірних масел.

2015/01/img_2344.jpg

Ось таке у мене вийшло знайомство з цією натуральною маркою. Загалом я залишилася задоволеною і думаю, що пробуватиму ще щось. Тому чекайте на відгуки.
Дякую, що читаєте і залишаєтесь зі мною. До нових зустрічей!

Продукція надана для незалежного тестування компанією Weleda.

9 comments

  1. Yulia Lahmanik · Січень 12, 2015

    Спасибо за отзыв) давно присматриваюсь к этому бренду после прочтения о нём в одном из номеров Vogue) обязательно попробую)

  2. Олена Коваленко · Січень 12, 2015

    Працювала з цією компанією і після цього почала користуватись їх продукцією – теж дуже задоволена. Для початку купила гель для душу з обліпихою – після відвідування басейну саме те. що треба було. Навіть відпала потреба додатково користуватись якимись зволожуючими засобами для тіла.

    • Sonyasabala · Січень 12, 2015

      Так, мене теж приємно вразила якість продукції))
      Дякую за відгук 🙂

  3. carolina g. ticala · Березень 20, 2015

    I like your input !! I wait for my blog, if you like we can follow gfc kisses !!!

  4. Kaasja · Березень 20, 2015

    Amazing post my Dear ! ❤
    http://kasjaa.blogspot.com/

  5. Аня · Жовтень 15, 2015

    хороший відгук 🙂 не чула раніше про дану марку.
    http://glamorousowl.blogspot.com/

Залишити відповідь

